

ВЕРЕСЕНЬ
Мета проєкту: розвивати дослідницьку
компетентність учнів та вчити реалізувати її через проєктну
діяльність; вчити здобувати інформацію з різних ресурсів і джерел;
розширити уявлення учнів про винахідницьку діяльність від найдавніших
часів до сьогодення; розвивати допитливість, спонукати дітей
до творчості; виховувати пізнавальний інтерес, прагнення до знань.
Термін реалізації: 2 тижні.
Ключові запитання:
·
Як змінювалися предмети, якими ми користуємося, від часів
їх винайдення до сьогодення?
·
Як ці зміни вплинули на наше життя?
·
Чи могли б ми без них обійтися?
Очікувані результати: діти набудуть досвіду в дослідницько-пошуковій діяльності та практичних навичок пошуку інформації; розвиватимуть комунікативні навички та вміння працювати в групі; виготовлять лепбуки або презентації з інформацією про винаходи; організують виставку малюнків і фото з винаходами; розвиватимуть уміння оцінювати й публічно захищати результати своєї роботи.
Тема: Роль спілкування в житті людини. Культура поведінки. Ознайомлення із громадськими правами та обов’язками. Правила життя в суспільстві.
Підготувати: підручник, друкований зошит, ручку, кольорові олівці, інтерактивний підручник.
Працюй за презентацією
1. Збери пазл та дізнайся тему
2. Переглянь, пригадай Правила суспільства
3. Склади хмару слів Мої права
4. Робота з підручником - с. 14-15. За схемою розкажи, що означає бути громадянином країни
5. Виконай завдання на онлайн-дошці До кого звернутися за допомогою?
7. Працюй в зошиті - с. 8 (№№ 1-3)
Домашнє завдання: підручник с. 14-16 читати, переказувати. Друк. зош. - с. 9, №№ 4-5
Додаткове завдання: поміркуй, щоб ти запровадив/запровадила, якщо був/була би президентом? Прикріпити до дошки https://griml.com/BARlb
Дякую за плідну роботу!
Українська мова
Урок № 5
Урок розвитку зв`язного мовлення №1. Використання різних видів речень у власному мовленні. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: "Враження від осіннього природи"
Підготуй: підручник, друкований зошит " Малюю словом", зошит у широку лінію, ручку з синьою пастою, ручку з зеленою пастою.
1. Пояснення уроку:
3. Домашнє завдання
Фото роботи та малюнку прикріплюємо в електронний журнал "Нові знання!"
Математика
Тема: Порівняння трицифрових чисел.
Підготуй: підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.
Навчальні відео:
4 клас. Математика. Нумерація багатоцифрових чисел (класи, розряди)
Математика Порівняння трицифрових чисел
Працюй за презентацією
9 вересня
Класна робота
1.Запиши у зошит число. Виконай завдання каліграфічної хвилинки.
Проаналізуй записи та сформулюй тему ( за презентацією)
Виконай завдання усно за підручником - с. 11, № 40, №41, №42, № 43; с.12 №45
Виконай письмово за підручником - с.11 №44; с.12 №46
Проведи дослідження за нумераційними таблицями - с. 12, № 45
Виконай письмово в друкованому зошиті с.6 №1-2
Домашнє завдання: підручник - с. 12 ,№ 50, №52. Друкований зошит: с. 6 №3, №4
Інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/60124082, https://wordwall.net/uk/resource/60124666
Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Літературне читання
Тема: Давид Гуліа. Розум, знання і сила (напам’ять). Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок?
Підготувати: підручник.
Працюй за презентацією
1. Читацька розминка. Швидкочитання
2. Збери вислови Що їх об'єднує?
3.Тема уроку. Сьогодні на уроці ви прочитаєте вірш абхазького поета минулого століття Давида Гуліа про розум, знання і силу.Спробуєте стати чарівниками – долучитися до створення сценарію мультфільму.
3.Послухай вірш До кого звертається автор? До чого закликає?
5. Прочитай твір для себе, потім вголос. Дай відповіді на запитання - с. 10
6. Чи хочеш бути чврівником книжок? Переглянь К. Гончар. Чарівник книг
7. Обговоріть мультфільм. Як сприймали інформацію?
Домашнє завдання: підручник - с. 10 - Навчитись читати вірш виразно. Дати відповіді на запитання до твору.
Додаткове завдання – с.10. Скласти свій сценарій мультфільму про хлопчика або дівчинку, які хотіли зрозуміти, для чого читати книжки. Прикріпити до дошки http://surl.li/scpenx
Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Самопідготовка
Завдання до уроків математики, української мови, я досліджую світ:
Немає коментарів:
Дописати коментар