неділя, 8 вересня 2024 р.

9 вересня 2024 - понеділок

 






Руханка
Ранкова  зустріч

ВЕРЕСЕНЬ

Тема місяця « Подорожуємо і відкриваємо світ. »

Тиждень II « ПРИГОДА 2.»

 День 1. Від давнини до сьогодення. Готуємо проєкт.

Мета проєкту: розвивати дослідницьку компетентність учнів та вчити реалізувати її через проєктну діяльність; вчити здобувати інформацію з різних ресурсів і джерел; розширити уявлення учнів про винахідницьку діяльність від найдавніших часів до сьогодення; розвивати допитливість, спонукати дітей до творчості; виховувати пізнавальний інтерес, прагнення до знань.

Термін реалізації: 2 тижні.

Ключові запитання:

·        Як змінювалися предмети, якими ми користуємося, від часів їх винайдення до сьогодення?

·        Як ці зміни вплинули на наше життя?

·        Чи могли б ми без них обійтися?

Очікувані результати: діти набудуть досвіду в дослідницько-пошуковій діяльності та практичних навичок пошуку інформації; розвиватимуть комунікативні навички та вміння працювати в групі; виготовлять лепбуки або презентації з інформацією про винаходи; організують виставку малюнків і фото з винаходами; розвиватимуть уміння оцінювати й публічно захищати результати своєї роботи.

 
Я досліджую світ

Тема:  Роль спілкування в житті людини. Культура поведінки. Ознайомлення із громадськими правами та обов’язками. Правила життя в суспільстві. 

Підготувати: підручникдрукований зошитручку, кольорові олівці, інтерактивний підручник.

Працюй за презентацією

1. Збери пазл  та дізнайся тему

2. Переглянь, пригадай Правила суспільства 

3. Склади хмару слів Мої права 

4. Робота з підручником - с. 14-15. За схемою розкажи, що означає бути громадянином країни

5. Виконай завдання на онлайн-дошці  До кого звернутися за допомогою? 

Руханка 

7. Працюй в зошиті - с. 8 (№№ 1-3)

Домашнє завдання:   підручник с. 14-16 читати, переказувати.  Друк. зош. - с. 9, №№ 4-5 

Додаткове завдання: поміркуй, щоб ти запровадив/запровадила, якщо був/була би президентом? Прикріпити до дошки https://griml.com/BARlb

Дякую за плідну роботу!

Українська мова

 Урок № 5  

Урок розвитку  зв`язного мовлення №1.  Використання різних видів речень у власному мовленні. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: "Враження від осіннього природи" 

Підготуй: підручникдрукований зошит " Малюю словом", зошит у широку лінію,  ручку з синьою пастою, ручку з зеленою пастою.

1. Пояснення уроку:

Відео "Восени"

Презентація до уроку

2. Фізкультхвилинка руханка

3. Домашнє завдання

Напиши розповідь за темою "Осінь"                                                                            

За бажанням намалюй малюнок до тексту.

Фото роботи  та малюнку прикріплюємо в електронний журнал "Нові знання!"

Математика

Тема:  Порівняння трицифрових чисел.     

Підготуй:  підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра


Навчальні відео:

4 клас. Математика. Нумерація багатоцифрових чисел (класи, розряди)

Математика Порівняння трицифрових чисел  

Працюй за презентацією

9 вересня

Класна робота

1.Запиши у зошит число. Виконай завдання каліграфічної хвилинки. 

2. Усні обчислення 

Гімнастика для очей 

 Математична руханка 

Домашнє завдання:   підручник - с. 12 ,№ 50, №52Друкований зошит: с. 6 №3, №4

Інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/60124082https://wordwall.net/uk/resource/60124666

Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!   

Літературне читання

Тема:   Давид Гуліа. Розум, знання і сила (напам’ять). Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? 

Підготувати: підручник.

Працюй за презентацією

1. Читацька розминка. Швидкочитання 

2Збери вислови Що їх об'єднує?

Гімнастика для очей

3.Тема уроку. Сьогодні на уроці ви прочитаєте вірш абхазького поета минулого століття Давида Гуліа про розум, знання і силу.Спробуєте стати чарівниками – долучитися до створення сценарію мультфільму.

3.Послухай вірш До кого звертається автор? До чого закликає?

4. Читай швидко та правильно 

5. Прочитай твір для себе, потім вголос. Дай відповіді на запитання - с. 10

Руханка 

6. Чи хочеш бути чврівником книжок? Переглянь К. Гончар. Чарівник книг 

7. Обговоріть мультфільм. Як сприймали інформацію?

  Домашнє завдання: підручник - с. 10 - Навчитись читати вірш виразно.  Дати відповіді на запитання до твору.

Додаткове  завдання – с.10. Скласти свій сценарій мультфільму про хлопчика або дівчинку, які хотіли зрозуміти, для чого читати книжки. Прикріпити до дошки http://surl.li/scpenx 

Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка




                                                            



                                                         


    







Додатковий матеріал 

Склади розповідь

Завдання до  уроків математики, української мови,  я досліджую світ:













Немає коментарів:

Дописати коментар