вівторок, 3 вересня 2024 р.

3 вересня - вівторок

 

Руханка
Ранкова  зустріч

ВЕРЕСЕНЬ

Тема місяця « Подорожуємо і відкриваємо світ. »

Тиждень  I «  Подорожуємо і відкриваємо світ.   »

 День 2. Знайомся: нова книжка.

Що будемо вивчати протягом місяця?

Подорожуємо і відкриваємо світ. Знайомся: нова книжка.

Що будемо вивчати протягом місяця?

 Я досліджую світ


Тема:  Основні символи держави. Державні символи України. 

Підготувати: підручникдрукований зошит, ручку, кольорові олівці,електронний підручник. 

Працюй за презентацією

1. Відгадай  та дізнайся тему

2. Працюємо за підручником - с. 6-7. Досліджуємо Державний Прапор та його історію

Руханка 

3. Дізнайся нового про герб. Досліджуємо герб Запорізького краю - с. 8-9 

4. Пригадай авторів Державного Гімну України та правила поведінки під час звучання

5. Продемонструй правила поведінки під час звучання Державного Гімну України 

6. Попрацюй на онлайн-дошці. Як ти використвуєш мову Завдання на уроці 

Домашнє завдання:  взяти участь в проєкті «Славетні українці». Зібрати інформацію, цікаві факти про відомомих  українців- спортсменів. Прикріпити до дошки http://surl.li/lrmqfy   

Роботи завантаж на платформі "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!

Фізична культура





Тема:    Комплекси вправ оздоровчої спрямованості. Дихальні вправи. Лікувально-корегуючи вправи (зняття психологічних і психічних навантажень).   

Переодягнись в спортивний одяг та не забуть про спортивне взуття.

Переглянь відео та пригадай сам правила безпеки під час дистанційного навчання.

Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.

 Пригадай техніку безпеки на уроках фізичної культури. Переглянь відео.

Техніка безпеки при виконанні фізичних вправ вдома/Дистанційне навчання /Дистанційне навчання 

 Комплекс вправ оздоровчої спрямованості  

 Дихальні вправи 

 Лікувально-корегуючи вправи 

Естафети 

 Релаксаційна вправа "Метелик" 

 За бажанням виконай фотозвіт або відеозвіт та завантаж на платформі "Нові знання!"                                                                                                                        Дякую за плідну роботу! 

Українська мова

Тема: Користування алфавітом. Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви. 

Третє вересня

Класна робота

Українська мова 4 клас (за підручником К.Пономарьова) 

Легенда про заснування столиці України.(скорочено)

Легенда про Київ

Домашнє завданняс.5, впр.8. Прочитай слова, запозичені з польської мови. Випиши ті, які мають м`які приголосні звуки. Підкресли букви, які позначають ці звуки. Побудуй звукові схеми виділених слів.

Додатково за вибором учня. Переказати легенду про Київ та розповісти учням на наступному уроці.

Інтерактивні вправи: https://learningapps.org/display?v=ptm1zuwij23

https://wordwall.net/uk/resource/59907544

Прікріпіть виконану роботу в журналі "Нові знання!"                                          

Дякую за плідну роботу !

Математика



Тема:  Процес розв’язування задачі. Нумерація чисел першого мільйона. Геометричні фігури. Нумерація трицифрових чисел. Задачі на порівняння чисел, знаходження різниці, суми.  

Підготуй:  підручник ч.1зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Навчальні відео:

4 клас. Математика. Нумерація багатоцифрових чисел (класи, розряди) 

Працюй за презентацією

                                              3 вересня

                                     Класна робота

Гімнастика для очей 

 Відпочинь з математикою! 

Домашнє завдання:   1в. - Підручник - с. 6,№№11-12. Або

2в. - Виконай вправи:

 https://learningapps.org/display?v=pyu0f2g8c22

https://wordwall.net/uk/resource/59902269

Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"      

Дякую за плідну роботу!  

Літературне читання



Тема:  Сприймання усної інформації з певною метою. Олександра Савченко «Як читають книжки?»      

Підготувати: підручник.

Працюй за презентацією

1. Читацька розминка. Відгадай, розшифруй та дізнайся тему уроку

2. Тема уроку. Сьогодні на уроці ми познайомимося з авторкою нашого підручника - Олександрою Савченко та її твором «Як читають книжки».

3. Познайомся з авторкою та її підручниками (за презентацією)

Гімнастика для очей

4. Послухай текст Як читають книжки? Які книжки не треба читати від початку до кінця? Чи є в тебе такі?

5.Читай швидко та правильно 

6. Прочитай твір для себе та дай відповідь на запитання у назві - с. 6

Руханка 

7.Склади запитання за текстом твору 

8. Словникова робота. Спорт. Дитяча енциклопедія     Утвори словосполучення 

Домашнє завдання: 1в. - підготувати коротку аннотацію про свою улюблену книжку, її автора, героїв. Прикріпити до дошки https://griml.com/BARlb

Або 2в. -  виконати вправу https://wordwall.net/uk/resource/59927785

Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"      

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка 






Додатковий матеріал 

Інтерактивні ігри

 Звуки і букви






Немає коментарів:

Дописати коментар