вівторок, 10 вересня 2024 р.

11 вересня - середа


Руханка

Ранкова  зустріч


ВЕРЕСЕНЬ

Тема місяця « Подорожуємо і відкриваємо світ. »  

Тиждень  II «ПРИГОДА 2. Хто з’їдає зелених корів?»















Математика


Тема: Арифметичні дії з числами.

Підготуй:  підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра

11 травня

Класна робота

Працюй за презентацією

1.Запиши у зошит число. Виконай завдання каліграфічної хвилинки. 

2. Згрупуй вирази. Дай назву кожній групі. Порівняй групи виразів. Сформулюй тему

3. Тема уроку. Арифметичні дії з числами

Гімнастика для очей 

4.Вправа Обери дію 

 Відпочинь та повтори! 

7.Працюй за підручником письмово - с. 14, № 61, №62

Домашнє завдання:   підручник с.15 №63 (С.р.), №64 (Д.р.), №№63-64(В.р.). Друкований зошит: с.7 №№3-6. Творче завдання: підручник с.15 №65.

Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу!  

Фізична культура



Тема: Інструктаж з ТБ. Теоретичні знання. ЗРВ. Ходьба. Біг. Рухлива гра. «Рухома ціль».   

Переодягнись в спортивний одяг та не забуть про спортивне взуття.

Переглянь відео та пригадай сам правила безпеки під час дистанційного навчання.

Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.

Пригадай техніку безпеки на уроках фізичної культури. Переглянь відео.

Техніка безпеки при виконанні фізичних вправ вдома/Дистанційне навчання /Дистанційне навчання 

Комплекс вправ оздоровчої спрямованості  

 Різновиди ходьби 

 Бігові вправи 

  Релаксаційна вправа "Метелик"    

 За бажанням виконай фотозвіт або відеозвіт та завантаж на платформі "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу! 

Українська мова

Тема: Стартова діагностувальна робота. Диктант. Повторення: правильно наголошую слова. 

Правильно наголошую слова. 4 клас 

Одинадцяте вересня

Класна робота

Напиши стартову діагностувальну роботу - диктант, скориставшись відео. Надішли на перевірку:

 Диктант "Зошит"  

Домашнє завданняпідручник с.14, вправа 11Спиши речення. постав наголос у виділених словах. Зроби висновок про значення наголосу в словах. Творче завдання: підручник с.13, вправа 8. Як тебе звати? Чи знаєш, хто вибрав тобі ім'я? Що воно означає? Напиши про це розповідь  (3–4 речення).  Виконай вправи: https://wordwall.net/uk/resource/60304797https://learningapps.org/27635895

Прікріпіть виконану роботу в журналі "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу !

Літературне читання

Тема:  Робота з дитячою книжкою № 1.Похвала книзі. Сприймання усної інформації з певною метою.  

Підготувати: підручник "Сонячні вітрила".

Працюй за презентацією

1. Читацька розминка. Відгадай  Що об'єднує слова-відгадки?

2Тема уроку. Прочитаємо прозові уривки з науково-популярних книг. Дізнаємося, як народилась книга, про виникнення письма та важливість читання

Гімнастика для очей

3. Читання уривка вголос - с. 4-5. Завдання перед читанням ( с. 5)  Як народилася книга 

4. Читання уривка для себе - с. 5-6. Завдання перед читанням ( с.5 - 6) Без абетки не було б і книги 

Руханка 

5. Опрацюй віршований твір О. Афоніна Книжковий світ - то особливий світ  Читай вголос - с. 7-8. Виконай завдання до тексту (с.8)

Домашнє завдання: перечитати твори за темою –с. 4-8. Виконати письмово завдання в посібнику «Сонячні вітрила» – с. 9   Або пройти тестування https://naurok.com.ua/test/start/575076

Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка 





















Немає коментарів:

Дописати коментар