
Міжнародний день перекладача

Тема: Уявлення про Всесвіт, Сонячну систему. Небесні тіла: зорі, планети. Практичний блок (спостереження, дослідження, вправляння). Моделювання Сонячної системи. Сонячна система – частина Всесвіту.
Підготувати: підручник, друкований зошит, ручку, кольорові олівці, інтерактивний підручник.
Працюй за презентацією.
1. Розшифруй слова та дізнайся, куди сьогодні будемо здійснювати подорож
2. Переглянь Яким уявляли світ наші пращури
3. Вправа Уявлення давніх людей
4. Пригадай Які космічні тіла утворюють Сонячну систему
5. Виконай вправу Космічні тіла
6. Працюй на онлайн-дошці. Вправа Сенкан
7.Дізнайся, що таке космічна біологія (за презентацією)
8. Дізнайся, хто з укр. космонавтів проводив біологічні дослідження в космосі (за презентацією)
9.Прочитай "Цікаві факти про дослідження космосу". Яка інформація була новою?
Домашнє завдання: зібрати цікаву інформацію про космічні тіла. Зроби короткий допис (3-4 речення), прикріпити до дошки http://surl.li/xhtavt
Дякую за плідну роботу!
Українська мова
Тема: Повторення і закріплення знань про лексичне
значення слова. «Спостерігаю за значенням слів»
Підготувати :підручник, зошит у лінію, простий олівець
та ручку з синім та зеленим чорнилами.
Каліграфічна хвилинка:
Тридцяте вересня
Класна робота
Переглянь навчальні відео:
Лексичне значення слова #1 [ Групи слів за значенням ]
Українська мова. Лексикологія. Лексичне значення слова. Однозначні й
Переглянь відео та згадай як пишуться літери та їх з'єднання між собою тут
Працюй за презентацією.
Домашнє завдання: слайд до презентації 20,21 (на вибір). Інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/71343328
Фото роботи та малюнку прикріплюємо в електронний журнал "Нові знання!"
Математика
Тема: Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами. Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів.
Підготуй: підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.
Працюй за презентацією.
30 вересня
Класна робота
Домашнє завдання: підручник с.43 №221 (С.р.), №222 (Д.р.), №№221-222(В.р.). Друкований зошит: с.25 №№1-5. Творче завдання: підручник с.43 №223.
Інтерактивні вправи:https://learningapps.org/watch?v=pm48jrbwa22
Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Літературне читання
Тема: Вступ до розділу «Збагачуємося скарбами усної народної творчості». За Софією Грицою «Наші джерела».
Підготувати: підручник.
Працюй за презентацією.
Читацька розминка. Збери слова, дізнайся тему спілкування
2.Тема уроку.Сьогодні на уроці ми почнемо знайомитись з наступним розділом «Збагачуємося скарбами усної народної творчості». Дослідимо твір «Наші джерела» за Софією Грицою
3. Послухай вступ до розділу - с. 27. Склади 2 запитання за змістом. Працюй на онлайн-дошці
4. Послухай текст Наші джерела за С. Грицою. Про які джерела говорить авторка?
6. Читання вголос тексту "Наші джерела". Бесіда за змістом - с. 28
7. Склади хмару слів Усна народна творчість
8. Вправа Поєднай рядки
Домашнє завдання: підручник с. 28-29, читати, дати відповіді на питання, переказувати. Або, підручник с. 28-29, перечитати, визначити головну думку, виразо читати.
Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Самопідготовка






Додатковий матеріал
Інтерактивні ігри
Математичні
ігри та робочі аркуші для 4 клас
Пряме
і переносне значення слів
ДОБЕРІТЬ
ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ДО 12 ВИШУКАНИХ СЛІВ.
Завдання до уроків математики, української мови, я досліджую світ:
Немає коментарів:
Дописати коментар