
Математика
Тема: Стартова діагностувальна робота (комбінована)
Підготуй: підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.
6 вересня
Діагностувальна робота
Працюй за презентацією
Запиши у зошит число та вид роботи. Ознайомся із завданнями діагностувальної роботи. Пригадай правила оформлення письмової роботи. Ознайомся з пам'яткою.
Завдання 1. Запиши, чому дорівнює половина числа 1000, 800, 60, 500, 300
Завдання 2. Виконай дії з іменованими числами:
Завдання 3. Обчисли значення буквеного виразу
Завдання 4. Виконай обчислення
Завдання 5. Склади вираз, знайди його значення: добуток чисел 110 і 5 збільш на 130
Завдання 6. Розв’яжи рівняння та виконай перевірку:
8. Геометрична задача 7. Побудуй прямокутник, довжина якого 6 см, а ширина складаю 1/3 довжини. Обчисли його периметр.
9. Завдання 8. Розв’яжи складену задачу діями з поясненням або виразом
Домашнє завдання: Перевір роботу . Надішли на перевірку.
Додаткове завдання: https://wordwall.net/uk/resource/52323825
https://wordwall.net/uk/resource/55509416
Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Українська мова
Урок № 4
Тема. Дослідження і засвоєння правопису слів з апострофом. Пригадаю слова з подовженими приголосними звуками й апострофом. Стартова діагностувальна робота.
Підготуй: зошит у широку лінію, підручник з української мови (друкований або електронний), ручку із синьою пастою, ручку із зеленою пастою.
1. Пояснення до стартової діагностувальної роботи
Пригадай вивчені орфограми:
Виконати завдання. У реченні підкресли підмет та присудок.
Туляться до матері маленькі ведмежата.
Виконай звуко-буквений аналіз слова: своїх
3. Робота над повторення матеріалу. Написання слів з подовженими приголосними звуками й апострофом.
Інтерактивна вправа 149 "Правопис апострофа"
4. Домашнє завдання
Підручник с.9, впр.9 (письмово)
Літературне читання
Тема: Медіавіконце: види і джерела інформації.
Підготувати: підручник.
Працюй за презентацією
1. Розшифруй слово та дізнайся, що будемо досліджувати
2. Словникова робота. Дізнайся, що таке медіа, інформація, джерела та види інформації ( за презентацією)
7.Проаналізуй середовище класу - с. 9. Виконай завдання
8. Розглянь схему "Джерела та види інформації" (за презентацією). Якими з них найчастіше користуєшся на уроках літ.читання?
Домашнє завдання:підручник с. 9. - Якими з видів інформації користуєтєшся вдома? Надішли аудіоповідомлення. Або
Пригадайте середовище нашого класу. Якими видами інформації ми користувались під час уроків в 1-2 класах?
Фото готових робіт завантаж на платформі
Дякую за плідну роботу!
Самопідготовка
Додатковий матеріал
Інтерактивні ігри
Завдання до уроків математики, української мови, я досліджую світ:
Немає коментарів:
Дописати коментар