четвер, 5 вересня 2024 р.

6 вересня - п'ятниця



Руханка

Ранкова  зустріч

ВЕРЕСЕНЬ

Тема місяця  « Подорожуємо і відкриваємо світ. »  

Тиждень  I « ПРИГОДА 1.У кабінеті вченого »

 День 5. Без винаходів жити неможливо.

Які відкриття змінили світ?

10 винаходів українців, які змінили світ


  • З яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • Про які винаходи людства ви дізналися?
  • Якими винаходами ви користуєтеся найчастіше?
  • Що вас найбільше вразило?

Математика

Тема: Стартова діагностувальна робота (комбінована) 

Підготуй:  підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Нейропсихологічна гра


6 вересня

Діагностувальна робота

Працюй за презентацією

Гімнастика для очей 

8. Геометрична задача 7. Побудуй прямокутник, довжина якого 6 см, а ширина складаю 1/3 довжини. Обчисли його периметр.

Руханка 

9. Завдання 8. Розв’яжи складену задачу діями з поясненням або виразом 

Домашнє завдання:  Перевір роботу . Надішли на перевірку. 

 Додаткове завдання: https://wordwall.net/uk/resource/52323825

https://wordwall.net/uk/resource/55509416

Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу!  

Українська мова

Урок № 4  

Тема.  Дослідження і засвоєння правопису слів з апострофом. Пригадаю слова з подовженими приголосними звуками й апострофом. Стартова діагностувальна робота.

Підготуй:  зошит у широку лінію, підручник з української мови (друкований або електронний), ручку із синьою пастою, ручку із зеленою пастою.

1. Пояснення до стартової діагностувальної роботи

Пригадай вивчені орфограми:






Відеозапис диктанту

Виконати завдання. У реченні підкресли підмет та присудок. 

Туляться до матері маленькі ведмежата.

Виконай звуко-буквений аналіз слова: своїх

2. Гімнастика для очей

3. Робота над повторення матеріалу.  Написання слів з подовженими приголосними звуками й апострофом.

Презентація уроку

Інтерактивна вправа 149  "Правопис апострофа"

4. Домашнє завдання 

Підручник с.9, впр.9 (письмово)

Літературне читання

Тема: Медіавіконце: види і джерела інформації. 

Підготувати: підручник.

Працюй за презентацією

Гімнастика для очей

1. Розшифруй слово  та дізнайся, що будемо досліджувати

2. Словникова робота. Дізнайся, що таке медіа, інформація, джерела та види інформації ( за презентацією)

Руханка 

7.Проаналізуй середовище класу - с. 9. Виконай завдання

8. Розглянь схему "Джерела та види інформації"    (за презентацією). Якими з них найчастіше користуєшся на уроках літ.читання?

Домашнє завдання:підручник с. 9. - Якими з видів інформації  користуєтєшся вдома? Надішли аудіоповідомлення. Або

Пригадайте середовище нашого класу. Якими видами інформації ми користувались під час уроків в 1-2 класах?  

Фото готових робіт завантаж на платформі 

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка
























Немає коментарів:

Дописати коментар