вівторок, 10 вересня 2024 р.

10 вересня - вівторок








Р
анкова 
 зустріч

ВЕРЕСЕНЬ

Тема місяця « Подорожуємо і відкриваємо світ. »

Тиждень II« ПРИГОДА 2. Хто з’їдає зелених корів? »

 День 2. Пригода друга “Хто з’їдає зелених корів?”

Що цікавого можна побачити навколо?


 Я досліджую світ

Тема:  Правила життя в суспільстві (продовження). 

Підготувати: підручникдрукований зошит, ручку,кольорові олівці,електронний підручник. 

Працюй за презентацією

1.  Збери пазл та дізнайся тему

2. Що таке обов'язок? Переглянь! Про які обов'язки дізнались?

3. Вправа Обери правильні твердження 

4. Вправа Без обов'язків не буває прав 

5. Прочитай - с. 17. Розрізняй пустощі та правопорушення!

6. Працюємо в зошиті – с. 11, № 11-12.

Руханка 

7. Прочитай у підручнику розповідь «Ніхто не має права ображати людину» - с. 17-18. Пригадай, що таке Декларація. Дізнайся більше про Конвенцію про права дитини - с. 18

8. Пригадай, про що говорили на уроці та виконай Вправу 

Домашнє завдання:  підручник с.17-18 читати, переказувати, дати відповіді на питання. Друкований зошит - с. 12, №№ 13-14. Додаткове творче завдання: перечитай ще раз текст на с. 17-18.Чи заслуговує хлопчик покарання? Яке? Прикріпи до дошки  http://surl.li/lrmqfy   

Роботи завантаж на платформі "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!

Фізична культура

Тема:   Інструктаж з ТБЗРВ. Ходьба. Біг. Рухлива гра. «Захист фортеці».   

Переодягнись в спортивний одяг та не забуть про спортивне взуття.

Переглянь відео та пригадай сам правила безпеки під час дистанційного навчання.

Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.

 Пригадай техніку безпеки на уроках фізичної культури. Переглянь відео.

Техніка безпеки при виконанні фізичних вправ вдома/Дистанційне навчання /Дистанційне навчання 

 Комплекс вправ оздоровчої спрямованості  

 Дихальні вправи 

  Релаксаційна вправа "Метелик" 

 За бажанням виконай фотозвіт або відеозвіт та завантаж на платформі "Нові знання!"                                                                                                                         Дякую за плідну роботу! 

Українська мова    

Тема: Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками

в кінці складу. 

Десяте вересня

Класна робота

Українська мова 4 клас (за підручником К.Пономарьова) 

Досліджуємо слова зі збігом дзвінких та глухих приголосних. 

Домашнє завдання: с.11, впр.10Придумай заголовок до тексту. Спиши текст, уставивши пропущені букви.  Додаткове завдання: с.11, впр.7. Написати розповідь (3-4 речення) про одне з українських мальовничих місць.  Творче завдання: с. 11, впр.8-9. Підготувати плакат про одне з цікавих місць України. Додати на дошку http://surl.li/xhtavt

Інтрактивні вправи: https://learningapps.org/watch?v=pzdvmm1xa23,  https://wordwall.net/uk/resource/776783

Прікріпіть виконану роботу в журналі "Нові знання!"                                          

Дякую за плідну роботу !

Математика

Тема:  Порівняння трицифрових чисел  

Підготуй:  підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Навчальні відео:

4 клас. Математика. Нумерація багатоцифрових чисел (класи, розряди) 

Працюй за презентацією

10 вересня

Класна робота

Гімнастика для очей 

 Відпочинь та повтори! 

Домашнє завдання:    Підручник с.12 №51, №52. Друкований зошит с. 6,№№5-6Додаткові інтерактивні вправи: https://learningapps.org/display?v=pyu0f2g8c22

https://wordwall.net/uk/resource/59902269

Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"      

Дякую за плідну роботу!  

Літературне читання

Тема:   Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Читаємо й розповідаємо про пригоди й захоплення»      

Підготувати: підручник.

Працюй за презентацією

1. Читацька розминка.  Швидкочитання 

2.Тема уроку. Сьогодні на уроці ми повторимо твори з розділу «Читаємо й розповідаємо про пригоди й захоплення». Перевіримо свої досягнення за цим розділом

3. Збери пазл  та пригадай автора

Гімнастика для очей

4. Перевірка домашнього завдання - с. 10

5. Пригадай твори розділу - с. 4-10

6. Працюй над завданнями розділу - с. 11 ( усно)

7. Роздивися «Дороговказ вдумливого читання» на початку розділу. Що б ти хотів/хотіла до нього додати або змінити? 

Домашнє завдання: пройти тестування та дізнатися, як  вивчав/вивчала твори розділу https://naurok.com.ua/test/start/2383983

Творче завдання: підручник с.11. Ще раз роздивитися «Дороговказ вдумливого читання» на початку розділу. Скласти свій дороговказ. Обговорити його з рідними і друзями. Прикріпити до дошки http://surl.li/xhtavt

Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"      

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка 






Додатковий матеріал 

Інтерактивні ігри

Права дітей класифікація

 Завдання до  уроків математики, української мови,  я досліджую світ:








Немає коментарів:

Дописати коментар