неділя, 19 січня 2025 р.

20 січня - понеділок









Руханка

Ранкова зусріч

❄ СІЧЕНЬ

Тема місяця  «Світ невідимий»
Тиждень  ІV «Світ невідимий.»

День 1. Розмови мікробів.

Готуємо проєкт.

Щоб дізнатися, про що будемо говорити на уроці, розгадайте ребус. З кожного слова випишіть літеру, номер якої вказаний поряд.
  • Яке слово у вас вийшло?
  • Чи чули ви вже це слово? Чи знаєте, що воно означає?

Якими ви уявляєте мікробів?

Подивіться, який на вигляд один із мікробів. Кадри відзняли з допомогою дуже 

потужного електронного мікроскопа.

  • Чим вас здивувало відео? Чому? Чи очікували ви, що мікроби мають саме такий 
  • вигляд?

Сьогодні розпочинаємо новий захопливий дуже креативний 

проєкт “Розмови мікробів”. Правда звучить прикольно?

  • Поговоріть з однокласниками та однокласницями. 
  • Об’єднайтеся в групи (а можете і самостійно зробити проєкт), 
  • узгодьте дії та розпочинайте роботу! Чекаємо готові роботи через 2 тижні! Щасти!

Тема: “Розмови мікробів”.

Мета:

  • розвивати дослідницьку компетентність, реалізовуючи її через проєктну діяльність;
  • вчити шукати інформацію в різних джерелах;
  • розширити уявлення учнів про мікроби, їх значення для природи і людей;
  • розвивати допитливість, спонукати дітей до творчості;
  • виховувати пізнавальний інтерес, прагнення до нових знань.

Термін реалізації: 2 тижні.

Ключові завдання:

  • відшукати цікаву інформацію про мікроби та перевірити її на достовірність;
  • придумати, підготувати та показати інсценівку “Розмова мікробів”.

Очікувані результати:

  • діти набудуть досвіду дослідницько-пошукової діяльності, вдосконалять 
  • навички пошуку інформації;
  • розвиватимуть комунікативні навички;
  • виготовлять ляльки, костюми чи просто фігурки мікробів за власним задумом 
  • із підручних матеріалів, пластиліну тощо;
  • придумають та покажуть інсценівку;
  • вдосконалять уміння оцінювати і публічно захищати результати своєї роботи.

Етапи навчального проєкту:

І етап. Визначення теми, мети проєкту, терміну реалізації та ключових завдань 

протягом цього уроку.

ІІ етап. Планування проєктної діяльності:

  1. Складання учнями з учителем плану роботи над проєктом.
  2. Формування груп.
  3. Розподіл обов’язків між членами груп.

ІІІ етап. Реалізація проєкту (протягом двох тижнів).

  1. Визначення джерел інформації: енциклопедії, книги, інтернет тощо.
  2. Пошук і відбір інформації.
  3. Написання інсценівки.
  4. Створення необхідного реквізиту (ляльок тощо).
  5. Проведення репетиції.

IV етап. Захист проєкту.


Послухайте пісеньку “Бацила молода” на вірші українського поета Григорія Фальковича. Подивіться, як діти уявили і намалювали бактерію.



Хвилина мовчання 

Я досліджую світ

 ТемаУ кожному куточку світу свої традиції і звичаї. Новий рік у різних народів   

Підготувати: підручникдрукований зошитручку, кольорові олівці, інтерактивний підручник.

Переглянь відео: 

Урок ЯДС 4 клас У кожному куточку світу свої традиції і звичаї Новий рік у різних народів 

Працюй за презентацією.

Домашнє завдання:   підручник 2ч. – с. 4-5 (прочитати до Різдвяні свята)Друкований зошит 2ч.  - с.1, №1; с.2, №2-записати інформацію про три країни (за вибором). Інтерактивна вправа:  https://learningapps.org/watch?v=puckopein24 

Дякую за плідну роботу!

Українська мова

  ТемаЗакріплення і застосування знань про числівник 

Підготувати :підручник, зошит у лінію,  простий олівець та ручку з синім та зеленим чорнилами.

Двацяте січня

Класна робота

Українська мова 4 клас. Узагальнення знань про числівник. 

Числівник Узагальнення вивченого 4 клас 

Повторюємо й доповнюємо відомості про числівники. Урок 35. Українська мова. 4 клас 

Домашнє завдання: презантація до уроку слайд 16. Вправа 6 . 

Запиши відповіді на запитання. Числівники записуй словами.

Творче завдання: слайд 17, вправа 7. Що ти знаєш про кішок? 

Як ти ставишся до них? Напиши про це текст (3-4 речення). 

Інтерактивні вправи: 

https://wordwall.net/uk/resource/67016165

https://wordwall.net/uk/resource/67015995

Додаткове завдання. Знайти малюнок чи відео, який асоціюється з Англією, напиши 2-3 речення про Англію та прикріпити на онлайн-дошку

Фото роботи  прикріплюємо в електронний журнал "Нові знання!"

Математика

Тема: Дослідження і розв’язування математичних завдань  

Підготуй:  підручник ч.2, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра

Працюй за презентацією.

20 січня

Класна робота

Гімнастика для очей 

Відпочинь та повтори! 

Домашнє завдання:   підручник  с.11 №43. Творче завдання: підручник с.12 44. Друкований зошит: с.6, №№3-4.  Інтерактивне завдання: https://www.liveworksheets.com/w/uk/maths/7126915 

Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!   

Літературне читання

Тема: Поезія великого Кобзаря.Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий»  

Підготувати: підручник.

Працюй за презентацією.

Гімнастика для очей

  Домашнє завдання: підручник с. 99-100дати відповіді на запитаннявивчити вірш на пам'ять. Надіслати відео. з виразним декламуванням вірша. 

Додаткове завдання: виконати завдання на с.100.

Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка



Математика


 Домашнє завдання:   підручник  с.11 №43. 

Творче завдання: підручник с.12 44.

 Друкований зошит: с.6, №№3-4.  Інтерактивне завдання: 

https://www.liveworksheets.com/w/uk/maths/7126915 








Українська мова

Домашнє завдання: 

презантація до уроку слайд 16. Вправа 6 . 

Запиши відповіді на запитання. Числівники записуй словами.

Творче завдання: слайд 17, вправа 7. Що ти знаєш про кішок? 

Як ти ставишся до них? Напиши про це текст (3-4 речення). 

Інтерактивні вправи: 

https://wordwall.net/uk/resource/67016165

https://wordwall.net/uk/resource/67015995

Завдання до  уроків математики, української мови,  я досліджую світ:

Укр. мова

Укр. мова

Математика

ЯДС

Читання

Материки. Океани. Острови й півострови







Немає коментарів:

Дописати коментар