неділя, 12 січня 2025 р.

13 січня - понеділок








Руханка


Ранкова зусріч

❄ СІЧЕНЬ

Тема місяця  «Світ невідимий»
Тиждень ІІІ.  ІII «Світ невідимий»

День 1.  Спогади про зимові канікули.Про що дізнаємося протягом місяця?

Гра “Диво єдності”

Усі ви різні та водночас схожі між собою бажанням подорожувати та досліджувати. Пропоную у цьому переконатися.

Махніть правою рукою ті, хто полюбляє вранці пити чай.
Махніть лівою рукою ті, хто поспішав сьогодні до школи, щоб зустріти друзів.
Плесніть у долоні ті, хто в майбутньому мріє здійснити подорож.
Нехай присядуть ті, хто хоче продовжити наші уявні мандри, щоб дізнатися щось нове і цікаве.
Усміхнемося один одному і продовжуємо урок!

Що залишиться, якщо ми приберемо однакові букви? Складіть із цих літер слово.

усзаокуомсик


Пригадайте свої зимові канікули. Напевно, у цей час відбулося багато цікавого, смішного, радісного, важливого .

Вправа “Складаємо плани на наступний рік”

Робота з сюжетною картиною
  • Чим зайняті діти? А що зазвичай робите ви з друзями після уроків? Розкажіть про це. Почніть так: “Ми також…” або “Ми ніколи не…”.
  • Знайдіть когось, хто зайнятий корисною справою, тих, хто розважається, допомагає, спілкується, боїться, радіє.
  • Пограйте з друзями у гру “Я відчуваю…”. Нехай хтось опише почуття одного з персонажів малюнка, а інші вгадають, про кого йдеться.
  • Де ви хочете опинитися? Чому?
  • Які місця на картині спокійні, а які — метушливі? Які тихі, а які галасливі? Чи можна це побачити? А почути? Уявити?
  • Хто рухається, а хто стоїть? Хто мовчить, хто спокійно розмовляє, а хто кричить? Що допомогло це помітити?
  • Які дії відбуваються на картині? Поміркуйте і розкажіть, як вони розвиватимуться далі.
  • Яким стане це місце за годину? А за дві? А у сутінках? Вночі?
  • Що відбуватиметься тут наступного ранку?
  • Що на картині допомогло зробити такі висновки?
  • Чи в усіх на картині однаковий настрій? Розкажіть про настрій кожного персонажа.
  • А чи змінюється наш настрій протягом дня? Як саме?
  • У кого на картині може змінитися настрій? Чому?
  • Чи важливо помічати зміни настрою тих, хто поряд? Чому? Навіщо?
  • Чи можемо ми змінити свій настрій? А настрій інших людей? Як саме?
  • Чи завжди ці зміни позитивні? Чому так може вийти?
  • Як уникнути негативних змін настрою? Чи завжди це можливо? Чому?
  • Що невидимого є в місці, зображеному на картині? Що складніше знаходити — видиме чи невидиме?
Повідомлення теми місяця

  • Чи здогадалися, про що / про кого ми будемо дізнаватися протягом місяця?
  • Ми розпочинаємо нову тему, яка називається “Світ невидимий”.

Вивчаючи цю тему, ви:

  • прочитаєте пригоди за мотивами книжки Катерини Бабкіної “Лілі, яка потоваришувала з вірусами та здійснила їхню найбільшу мрію”;
  • дізнаєтеся про віруси та бактерії, їхні “звичаї”, а також про те, як уберегтися від хвороб;
  • з’ясуєте, які чим корисні мікроорганізми, а чим — шкідливі;
  • навчитеся виготовляти йогурт та вирощувати чайний гриб.
  • Вправа “Картина оживає”
  • Поміркуйте, чи можна побачити в реальному житті такі та схожі події.
  • На прогулянці сфотографуйте надворі будь-які події, схожі на ті, що зображені на картині. Можна не виходити надвір, а зробити це, просто подивившись за вікно. А можна зробити пейзажні світлини.

    • Що цікавого ви побачили довкола?
    • Як можна описати ваші світлини?
    • Що на ваших світлинах видиме, а що невидиме?
Інтерактивні вправи

Онлайн-вправа “Тест на уважність”

  • Що цікавого і корисного ви дізналися?
  • Яке завдання вам сподобалося найбільше?
  • Доповніть хмару слів “Зима” словами, що позначають невидиме взимку.

Вступний інструктаж з техніки безпеки.

« Правила поведінки учнів під час змішаної форми навчання. Дотримання  усіма учасниками  освітнього процесу правил освітнього закладу, зокрема,  дій під час надзвичайних ситуацій при оповіщенні сигналу «Повітряна тривога; підготовка «тривожних валізок», іменних браслетів».

Правила дорожнього руху. Рух за сигналами регулювальника.

ПДР. Рух за сигналами регулювальника.

Хвилина мовчання 

Я досліджую світ

 ТемаМатерики Землі. Особливості природи материків. Повторення.  

Підготувати: підручникдрукований зошитручку, кольорові олівці, інтерактивний підручник.

Переглянь відео: 

Головне про Арктику та Антарктику 

Океани Землі Для дітей 

Океани Землі 

Що якби суша і океани на Землі помінялися місцями? 

Працюй за презентацією

Домашнє завдання:   підручник – с. 102(прочитати до природних зон)Створити візитівку одного з материків за планом. Прикріпити до онлайн-дошки http://surl.li/xhtavt

Творче завдання: скласти усну розповідь, користуючись планом на с. 102. Надіслати аудіоповідомлення. 

Дякую за плідну роботу!

Українська мова

  ТемаДослідження ролі числівників у мовленні.

Розпізнаю числівники в реченні і тексті.

Підготуй:  зошит у широку лінію, друкований зошит, підручник з української мови (друкований або електронний), ручку із синьою пастою, ручку із зеленою пастою.

1. Повторення попереднього уроку онлайн-дошка

Англія на мапі Європи

2. Вивчення нової теми 

Робота за підручником  с.80-82

Працюй за  презентацією

3. Інтерактивна вправа № 1 

4. Фізкультхвилинка або  Гімнастика для очей

5. Домашнє завдання. 

Підручник с.82 впр.10  

Додаткове завдання. Знайти малюнок чи відео, який асоціюється з Англією, напиши 2-3 речення про Англію та прикріпити на онлайн-дошку

Фото роботи  прикріплюємо в електронний журнал "Нові знання!"

Математика

Тема: Письмове додавання багатоцифрових чисел 

Підготуй:  підручник ч.2, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра

Навчальні відео:

Нумерація п`ятицифрових чисел. Дії з числами п`ятого розряду. 

Додавання у стовпчик багатоцифрових чисел 

Працюй за презентацією

13 січня

Класна робота

3 . Порівняй вирази, сформулюй тему. 

4 .Проведи дослідження, зроби висновок - с. 4, № 1

Гімнастика для очей 

Відпочинь та повтори! 

Домашнє завдання:   підручник  с.5-6 №10(С.р.), №11(Д.р.), №10+№11(В.р.). Творче завдання: підручник с.12.  

Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!   

Літературне читання

Тема: Вступ до розділу «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства»  

Підготувати: підручник.

Працюй за презентацією

Гімнастика для очей

  Домашнє завдання: підручник с. 95, скласти 2 запитання за змістом тексту, прикріпити до дошки  http://surl.li/xhtavt

Додаткове завдання: виконати інтерактивну вправу   https://wordwall.net/uk/resource/66523250 

Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка



Математика


 Домашнє завдання:  підручник  с.5-6 №10(С.р.), №11(Д.р.), №10+№11(В.р.). 

Творче завдання: підручник с.12.   










Українська мова


Домашнє завдання: 

Підручник с.82 впр.10  

Додаткове завдання. Знайти малюнок чи відео, який асоціюється з Англією, напиши 2-3 речення про Англію та прикріпити на онлайн-дошку



Завдання до  уроків математики, української мови,  я досліджую світ:

Українська мова


 Материки. Океани. Острови й півострови











Немає коментарів:

Дописати коментар