
Виховна година «STOP Булінг. Поради дітям»

Тема: Погода. Атмосферний тиск. Напрям та швидкість вітру.
Підготувати: підручник, друкований зошит, ручку, кольорові олівці, інтерактивний підручник.
Переглянь відео: Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску.
Працюй за презентацією.
Розгадай ребус та пригадай тему минулого уроку ( за презентацією)
Пригадай, що таке атмосфера, що таке погода, складники погоди - с. 69
Пригадай, що таке повітря. Про яку властивість повітря йдеться? ( за презентацією)
Працюй з підручником. Дізнайся про прилад для вимірювання атмосферного тиску - с. 71
Дізнайся, як виникає вітер. Який буває вітер? - с. 72
Працюй в зошиті - с. 52, № 6
Домашнє завдання: підручник – с. 71-72читати, дати відповіді на питання. Друкований зошит – с. 52, №№5, 7, 8.
Інтерактивні вправи https://wordwall.net/uk/resource/64146731
https://wordwall.net/uk/resource/64147166
Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Українська мова
Тема: Розбираю іменник як частину мови. Повторення і закріплення знань про іменник
Підготувати :підручник, зошит у лінію, простий олівець та ручку з синім та зеленим чорнилами.
Каліграфічна хвилинка:
Вісімнадцяте листопада
Класна робота
Переглянь навчальні відео:
Розбираю іменник як частину мови
Повторюємо відомості про граматичні категорії іменника.
Урок 9. Українська мова. 4 клас
Переглянь відео та згадай як пишуться літери та їх з'єднання між собою тут
Працюй за презентацією.
Домашнє завдання: підручник с.62, вправа 8. Спиши текст із попереднього завдання, розкривши дужки. Підкресли іменники. Познач над кожним його відмінок. Творче завдання: с.62, вправа 6. Яку книжку ти читаєш або нещодавно прочитав/прочитала? Про що в ній розповідається? Напиши про це текст (3–4 речення). Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/watch?v=p54v7t12a23
Фото роботи прикріплюємо в електронний журнал "Нові знання!"
Математика
Тема: Раціональні прийоми обчислень. Числові та буквені нерівності.
Підготуй: підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.
Навчальні відео:
Працюй за презентацією.
18 листопада
Класна робота
Запиши у зошит число. Виконай завдання каліграфічної хвилинки.
Виконай завдання та дізнайся тему
Виконай письмові обчислення - с. 91, № 482
Порівняй добутки, не обчислюючи - с. 91, № 483
Знайди значення виразів - с. 91, № 485
Домашнє завдання: підручник с.91 №486 (1-2 ст.)(С.р.), №486 (2-3 ст.)(Д.р.), №№486(В.р.). Друкований зошит: с.52 №№1-3. Творче завдання: підручник с.91 №489. Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/watch?v=p1kjcg73a21
Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Літературне читання
Тема: Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці
Підготувати: підручник.
Працюй за презентацією.
Навчальне відео:
Урок 35з літ читання 4 клас.Дмитро Білоус У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль Знайомі незнайомці
Збери прислів'я та дізнайся тему спілкування
Хмара слів Що для мене Батьківщина
Прочитай вірш Дм. Білоуса ( с. 60). Визнач тему та головну думку
Згадай письменницю (за презентацією). Тема. Продовжимо знайомство з творами А. Коваль "Знайомі незнайомці" ( с. 60-61)
Послухай 1 ч. тексту Знайомі незнайомці Які легенди пов’язують з утворенням назви містечка Фастів?
Читання вголос - с. 60-61 (утворення назви містечка Фастів)
Вибіркове читання за змістом 1 ч.
Домашнє завдання: підручник с. 60-61, перечитати 1 частину твору, дати відповіді на питання. Додаткове завдання: скласти 2-3 запитання за змістом 1 ч. твору, прикріпити на онлайн - дошці http://surl.li/xhtavt
Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Самопідготовка
Домашнє завдання: підручник с.91 №486 (1-2 ст.)(С.р.), №486 (2-3 ст.)(Д.р.), №№486(В.р.).
Друкований зошит: с.52 №№1-3.
Творче завдання: підручник с.91 №489.
Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/watch?v=p1kjcg73a21
Домашнє завдання: підручник с.62, вправа 8. Спиши текст із попереднього завдання, розкривши дужки. Підкресли іменники. Познач над кожним його відмінок.
Творче завдання: с.62, вправа 6. Яку книжку ти читаєш або нещодавно прочитав/прочитала? Про що в ній розповідається? Напиши про це текст (3–4 речення).
Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/watch?v=p54v7t12a23
Інтегрований курс “Я досліджую світ”
Додатковий матеріал
Відмінки іменників: назви, запитання та допоміжні слова
Інтерактивні вправи
Немає коментарів:
Дописати коментар