неділя, 10 листопада 2024 р.

11 листопада - понеділок

   




Листопад: календар свят і незвичайних дат

День Незалежності Польщі

День молодшого читачаЦе особливе свято, яке привертає увагу до наймолодших членів читацької спільноти, цей тиждень, присвячений вихованню любові до читання у дітей. Це час, коли батьки, педагоги та самі діти занурюються у чарівний світ літератури, досліджуючи історії, які запалюють уяву та спонукають до навчання.

Міжнародний день енергозбереженняВсесвітній день оригаміДень памʼяті тварин-жертв війни11 листопада кожного року відзначається Міжнародний день пам’яті тварин, загиблих від рук людини або День памʼяті тварин-жертв війни .Вперше Джордан Райхерт започаткував цю подію у 2015 році, надихнувшись британською кампанією «Фіолетовий мак», створеною організацією Animal Aid UK. Так само як Червоний мак – це символ памʼяті жертв війни у Другій світовій війні.

Всесвітній день шопінгу11 листопада кожного року відбувається цікава подія – Всесвітній день шопінгу, котрий не є традиційним та офіційним святом, проте має багато прихильників по всьому світу. Всесвітній день шопінгу, не є визнаним міжнародним святом, однак, слугує китайським еквівалентом американських шопінг-феноменів Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка. У цей день китайські платформи електронної комерції заманюють покупців значними знижками та розпродажами.

Прикмети погоди 11 листопада

  • Хмари низько пливуть - до швидкого похолодання.
  • Якщо вночі і рано вранці лежить іній, то зима буде ранньою.
  • З вишні не опало все листя - до пізньої і теплої зими.
  • Якщо голуби багато воркують, то погода скоро покращиться.
  • Білки роблять багато запасів на зиму - до суворої зими.




Руханка

💥Ранкова зусріч

💛ЛИСТОПАД

Тема місяця   «Чарівні перетворення»
Тиждень ІІ «Чарівні перетворення»
День 1. Людина на Землі – унікальна істота.

Що будемо вивчати протягом місяця?

Вправа “Дай відповідь”

  • Яка зараз пора року?
  • Яка за вікном погода?
  • Який стан неба?
  • Яка температура повітря?
  • Які чарівні перетворення відбулися у природі за останній час? 
  • Які зміни / перетворення ви нещодавно спостерігали у живій природі?
Хмара слів “Чарівні перетворення”

Пригадайте, що ви знаєте про чарівні перетворення. Доповніть хмару слів


Вправа “Поміркуй і поясни”
Як ви гадаєте, чи матиму я рацію, якщо скажу, що чарівні перетворення відбуваються і з людиною впродовж її життя? Як ви думаєте, які це перетворення?

Повідомлення теми уроку та місяця
  • Чи здогадалися, про що / про кого будемо дізнаватися протягом місяця?
  • Ми розпочинаємо нову тему, яка називається “Чарівні перетворення”. Вивчати будемо перетворення, які відбуваються в організмі людини. Дізнаємося, які у людини є органи та які функції вони виконують.

Вивчаючи цю тему, ви:

  • почнете відкривати таємниці людського тіла, читаючи уривки з “Магічної книги анатомії” Керол Доннер;
  • дізнаєтеся, як працюють травна, кровоносна та дихальна системи людського організму;
  • з’ясуєте, дотримання яких правил допоможе зберегти здоров’я;
  • приготуєте корисні салат і десерт;
  • довідаєтеся, навіщо люди опріснюють воду, та випробуєте один зі способів опріснення.
Хмара слів “Людина”

Ми постійно чуємо і вживаємо у своєму мовленні слово “людина”. А що ви знаєте про людину? Які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте це слово? Доповніть хмару слів.

  • Презентуйте свою хмару сусіду / сусідці по парті. З’ясуйте, чи є у ваших хмарах спільні слова.
  • Якими словами різняться ваші хмари? Як ви гадаєте, чому?
Вправа “Діаграма Ейлера-Венна”
  • Доведіть, що людина — це живий організм.
  • Поміркуйте і заповніть круги, вказавши, що є спільного і відмінного між людиною та тваринами.

Людина та її організм. 

Входження в картину

Роздивіться сюжетну картину та обговоріть побачене.

Запитання та завдання для обговорення:
  • Де опинилися діти? Про який епізод із шкільного життя розповідає сюжетна картина?
  • Чому картина немовби поділена навпіл?
  • Яка має бути послідовність дій учнів у цьому приміщенні? Чому саме така?
  • Хто на малюнку дбає про те, щоб задушливе повітря перетворилося на свіже? Брудні руки — на чисті? Продукти — на енергію?
  • Знайдіть тих, кому смакують страви, і тих, кому вони не до вподоби. У кого з дітей болить живіт? Що слід робити в такому випадку?
  • Хто щойно втратив частинку себе? Чому це сталося?
  • Що б ви домалювали на сюжетній картині? Чому?
  • Чи так само виглядає їдальня у нашій школі? Що схожого, які відмінності?
  • Чому важливо мити руки перед їдою? Чи завжди ви миєте їх ретельно? Чому?
  • Чи важливо їсти без поспіху та з апетитом? А як зазвичай ви їсте? Що на це впливає?

Інтерактивні вправи

Онлайн-вправа “Тест на уважність”

Органи людини

Рефлексія

  • З яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • Що нового для себе дізналися?
  • Що несподіваного було для вас на уроці?

Вправа “Веселі фразеологізми”

А тепер я читатиму фразеологізми, а ви уважно слухатимете. Коли ви чуєте фразеологізм, який добре описує вашу роботу на сьогоднішньому уроці, — підіймайте руку. Отже, хто з вас сьогодні на уроці…

  • Бив / била байдики?
  • Зарубав / зарубала на носі?
  • Пас / пасла задніх?
  • Намотав / намотала на вус?
  • Чув / чула краєм вуха?
  • Пропустив / пропустила повз вуха?
  • Ворушив / ворушила мізками?
Я досліджую світ

 Тема:  Способи зображення поверхні Землі на глобусі та карті   

Підготувати: підручникдрукований зошитручку, кольорові олівці, інтерактивний підручник.

Переглянь відео: Способи зображення поверхні Землі на глобусі та карті ЯДС 4 клас

Працюй за презентацією.

1.Збери пазл , дізнайся тему

2. Пригадай Способи зображення поверхні землі 

3. Підручник - с. 65. Пригадай, що таке глобус та що означають кольори на глобусі

4. Виконай вправу Кольори на глобусі 

5. Дізнайся про лінії на глобусі - с. 65, Виконай завдання в зошиті - с. 48, № 3

Руханка 

6. Працюй з форзацем підручника. Як з'явились карти півкуль? Робота в зошиті - с. 47, № 2

7. Дізнайся про умовні позначення та кольори на карті ( с. 65)

8. Переглянь Фіксики. Глобус 

Домашнє завдання:   підручник – с. 64-66 читати, дати відповіді на питання. Переглянути http://surl.li/ncakz  Друкований зошит – с. 47, № 1; с. 48, № 5. Інтерактивна вправа https://wordwall.net/uk/resource/63720642

Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!

Українська мова

  ТемаДосліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини  

Одинадцяте листопада

Класна робота

Закінчення іменників жіночого роду в Орудному відмінку однини. 4кл 

Правопис закінчень іменників жіночого роду в родовому відмінку однини. 

Урок 15. Мова. 4 клас 

Вивчаємо відмінки 

Домашнє завдання: підручник с.55, вправа 9. Прочитай і спиши текст. Підкресли іменники у формі орудного відмінка. Познач у них закінчення. 

Творче завдання: с.55, вправа 8Яке враження справили на тебе світлина й текст          про Колізей? Напиши про це текст (3–речення).   

Інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/63875936 https://learningapps.org/watch?v=pg3dpd7m323

Фото роботи  прикріплюємо в електронний журнал "Нові знання!"

Математика

Тема: Письмове ділення чисел виду 768:24 

Підготуй:  підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра

Навчальні відео:

Письмове@ ділення чисел виду 768: 24, 4 клас 

Ділення на двоцифрове число виду 768:24 

Працюй за презентацією.

11 листопада

Класна робота

Гімнастика для очей 

 Відпочинь та повтори! 

Домашнє завдання:   підручник с.84 №442(С.р.), №445(Д.р.), №№442+445(В.р.). Друкований зошит: с.47 №№1-2. Творче завдання: підручник с.84 №446. Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/watch?v=p1kjcg73a21    

Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!   

Літературне читання

Тема:  Робота з дитячою книжкою № 5«І Україна, бо в нас іншої нема».     

Підготувати: підручник "Сонячні вітрила".

Працюй за презентацією.

   Збери пазл та дізнайся тему

Послухай твір ( с. 42- 44)  Ю. Ярмиш "Летюче дерево" 

Виконай Вправу 

Читаємо мовчки ( с.45 -46) Казка про Україну та лихих поганців

Виконай завдання до казки ( с. 46) 

Послухай пісню (с. 46-47) Ю. Рибчинський. Моя Україна 

Словникова робота 

Прочитай вголос, виконай завдання ( с. 46-47)  Моя Україна  

  Домашнє завдання: «Сонячні вітрила» – перечитати твори http://surl.li/nfxae с. 42-48 – виконати завдання письмово (с.49). Або «Сонячні вітрила» – перечитати твори http://surl.li/nfxae Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/start/3053753

 Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка




Математика


 Домашнє завдання:    підручник с.84 №442(С.р.),     №445(Д.р.), №№442+445(В.р.). 

  Друкований зошит: с.47 №№1-2. 

  Творче завдання: підручник с.84 №446

        Інтерактивна вправа: 

https://learningapps.org/watch?v=p1kjcg73a21    

Українська мова

Домашнє завдання: підручник с.55, вправа 9. Прочитай і спиши текст. Підкресли іменники у формі орудного відмінка. Познач у них закінчення. 

Творче завдання: с.55, вправа 8Яке враження справили на тебе світлина й текст про Колізей? Напиши про це текст (3–речення).   

Інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/63875936 https://learningapps.org/watch?v=pg3dpd7m323


Завдання до  уроків математики, української мови,  я досліджую світ:

План. Масштаб

План місцевості

Лінії на карті півкуль

Година спілкування  «Заповіді людяності»







Немає коментарів:

Дописати коментар