четвер, 14 листопада 2024 р.

15 листопада - п'ятниця





Листопад: календар свят і незвичайних дат





Інтерактивні вправи

Безпека на дорозі.

Безпека на дорозі

Вікторина. Безпека на дорозі

Онлайн-виставка плакатів і малюнків «Ми – пішоходи».




День толерантності: тематичні матеріали для 1-4 класів

Міжнародний день толерантності





Руханка

💥Ранкова зусріч

💛ЛИСТОПАД

Тема місяця   «Чарівні перетворення»

 Тиждень ІІ «Чарівні перетворення»

Де
нь 5.  Людина, яка мене надихає. Готуємо проєкт.


 Вправа “Особистості”


Роздивіться зображення. Кого ви впізнали? Що можете розповісти про цих людей? Як ви думаєте, що може їх об’єднувати? 


Вправа “Галерея” (електронна версія журналу “Джміль” № 7-8, 2018)

 

У журналі “Джміль” (№ 7-8, 2018) у публікації “Обрані часом” розповідалося про альбом українського художника Володимира Слєпченка “Обрані часом. Галерея портретів славетних українців”. Він створив понад 60 портретів. Це люди різних епох і професій, різного віку та вдачі. Перегляньте картини з альбому.

  • Що ж об’єднує ці картини?

Перевірте себе

 Ці люди своєю працею й творчістю допомогли Україні стати сильною і прославили її на весь світ.
  • Як ви гадаєте, чому серію портретів видатних людей художник назвав саме так — “Обрані часом”?
  • Може, ви хотіли б побачити у цій галереї ще чиїсь портрети? Кого саме?
  • Як би ви назвали цей альбом?
  • Що незвичайного ви побачили в портретах?
  • Як художник передав рух часу? Як гадаєте, навіщо він це зробив?
  • Поміркуйте, що могло надихнути художника малювати портрети саме так. Коли ми бачимо світ, схожий на картини В. Слєпченка?
  • Яке враження у вас від картин?
  • Який настрій навівають картини? Чому?
  • Поміркуйте, чому художник обрав для них саме такі барви.
  • Що за портретами можна дізнатися про людей, зображених на них?
  • Який портрет вам сподобався найбільше? Чому?
  • Дізнайтеся більше про особистостей, зображених на портретах.
Хвилина мовчання

Математика

Тема: Письмове множення і ділення чисел. Одиниці часу 

Підготуй:  підручник ч.1, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Нейропсихологічна гра

Навчальні відео:

Письмове множення та ділення 

15 листопада

Класна  робота

Працюй за презентацією.

Гімнастика для очей 

4.Виконай вправу Одиниці часу 

     5. Пригадай порядок дій у виразах. Знайди значення виразу - с. 89, № 471 

 Відпочинь та повтори! 

    6. Самостійна робота. Склади та розв'яжи рівняння ( за завданням презентації)

Домашнє завдання:  підручник с.90 477(С.р.) №478(Д.р.), №№477+478(В.р.). Друкований зошит: с.50 №№1-3. Додаткове завдання: друкований зошит с. 51, №№1-5. Творче завдання: підручник с.90 479. Інтерактивна вправаhttps://learningapps.org/watch?v=p1kjcg73a21  


Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу!  

 Українська мова

Тема: Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини     

Підготувати :підручник, зошит у лінію,  простий олівець та ручку з синім та зеленим чорнилами.

П'ятнадцяте жовтня

Класна робота

Вивчаємо відмінки 

Закінчення іменників у Родовому і Місцевому відмінках множини. 4 кл 

Домашнє завдання: підручник с.61, вправа 6. Побудуй і запиши словосполучення за поданими схемами, змінивши закінчення іменників. Із двома з них склади  й  запиши  речення. Творче завдання: підручник с.61, вправа 5. Що ти можеш розповісти про Італію своїм рідним чи друзям? Напиши про це текст (3–4 речення).  Інтерактивна вправа: https://wordwall.net/uk/resource/64197562 

Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу!  

 Літературне читання

Тема:   Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) 

Підготувати: підручник.

Переглянь навчальні відео:

Іван Крип'якевич "Книги за княжих часів".

Працюй за презентацією.

Читацька розминка. Збери пазл , пригадай авторку та її твір 

Тема. Сьогодні на уроці ми продовжуємо досліджувати уривок із книжки Олени Герасимової «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії».

Поясни значення слів 

Читання вголос. Дослідження змісту - с. 56 - 58

Гімнастика для очей

Читання мовчки - с. 56 - 58. Виконання завдання до твору ( с. 59)

Досліди сторінку книжки - с. 59

Домашнє завдання: підручник с. 56-59, поділити текст на 3 частини, дібрати заголовок, записати палан на онлайн-дошку http://surl.li/xhtavt

 Або, обрати уривок для переказу, надіслати аудіоповідомлення.

Фото готових робіт завантаж на платформі  "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка











Математика

Домашнє завдання: підручник с.90 477(С.р.) №478(Д.р.), №№477+478(В.р.). 

Друкований зошит: с.50 №№1-3.

Додаткове завдання: друкований зошит с. 51, №№1-5. Творче завдання: підручник с.90 479. Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/watch?v=p1kjcg73a21  

Українська мова

 Домашнє завдання: підручник с.61, вправа 6. Побудуй і запиши словосполучення за поданими схемами, змінивши закінчення іменників. Із двома з них склади  й  запиши  речення. 

Творче завдання: підручник с.61, вправа 5. Що ти можеш розповісти про Італію своїм рідним чи друзям? Напиши про це текст (3–4 речення).  

Інтерактивна вправа: https://wordwall.net/uk/resource/64197562 

Завдання до  уроків математики, української мови,  я досліджую світ:

Картки на множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число



Немає коментарів:

Дописати коментар