середу, 20 березня 2024 р.

21 березня - четвер

 

Руханка

Ранкова  зустріч

 Березень

Тема місяця «Світ невидимий»
Тиждень ІІІ «Як побачити невидимий світ?»
День 4. Чи варто бути чесним?
Чесним бути буже просто...

Тема: Застосовування під час читання вголос, декламування напам’ять відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності (тон, сила голосу, логічний наголос, темп мовлення). Навчання виразно читати. Вірш Тетяни Майданович «Телефонна розмова».  

Підготувати: підручник.

Працюй за презентацією.

Читацька роминка. Тренажер Квіти 

Вправа Знайди слова 

 Розшифруй назву твору 

Гімнастика для очей

Пригадай про що читали  вірш . Яка його тема?

Словникова робота 

 Читання вголос - с. 134

Руханка 

 Бесіда над змістом з елементами вибіркового читання - с. 134

Домашнє завдання: підручник с.134, виразно читати, дати відповіді на запитання. Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/start/894966

Творче завдання: намалювати ілюстрацію до вірша.

Фото готових робіт завантаж на платформі  "Нові знання"або на онлайн-дошку  Галерея творчості 3-Б клас

Дякую за плідну роботу!

Математика

Тема:  Аналіз діагностувальної роботи. Прості та складені сюжетні задачі. Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Складені задачі. 

Підготувати:  підручник, зошит у клітинку, простий олівець, гумку та лінійку.

Працюй за презентацією

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра "Майстерні руки".

21 березня

Класна робота

Переглянь відео:

Письмове віднімання з переходом через розряд 

ПИСЬМОВЕ ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД 

ПИСЬМОВЕ ВІДНІМАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД1 

Гімнастика для очей 

Руханка

Домашнє завдання: підручник ч.2 с.87-88 363(С.р.), №364(Д.р.), №363+№364(.р.). Творче завдання: підручник с.88 365. Додаткове завдання: друкований зошит с.34. 

Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання"

Дякую за плідну роботу!  

Образотворче мистецтво 


Тема: Знайомство з жанрами образотворчого мистецтва (анімалістичний жанр).Спостереження за довкіллям длястворення художніх образів (повадки тварин). Анімалістичний жанр, анімалізм, художники-анімалісти. Дж. Вільямсон. Чапля; Дж. Джонсон Гудсі. Лисичка; К. Брендерс. Ховрашок; Д. Браун. Лев; фото собак різних порід. ХТД : зображення тварини, яка найбільше подобається (матеріали на вибір).

Для уроку підготуй: простий олівець, гумку, акварель (воскові олівці), альбомний аркуш (альбом)   

Працюємо за презентацією.

Підготуй руки до роботи Майстерні руки 

 Пригадай назви жанрів ОМ 

Визнач жанр твору мистецтва 

Дізнайся, як працюють художники-анімалісти 

 Пригадай Правила роботи з художніми матеріалами  

Підготуй руки до роботи Майстерні руки 

Виконай практичну роботу:

Працюй за відеоінструкцією  Зображення морської тварини  


Фото готових робіт завантаж на платформі  "Нові знання"або на онлайн-дошку  Галерея творчості 3-Б клас

Дякую за плідну роботу!

Дизайн і технології

 

Тема: Інструктаж з ТБ. Ткані і неткані матеріали натурального походження (тканина, нитки, повсть, фетр, трикотаж тощо). Вироби з тканих і нетканих матеріалів. Практична робота №26. Підставка під чашку «Сердечко». 

Для уроку підготуй: шматок фетру або цупкої тканини розміром 10х10 см одного кольору та клаптик фетру 3х3 см іншого кольору (бажано контрастного), котушкові нитки відповідних кольорів, голка для ручного шиття, ножиці, матеріали для оздоблення (за бажанням), альбом з ЯДС (с.44-45) 

Працюємо за презентацією.

Підготуй руки до роботи Майстерні руки  

Дізнайся про матеріали натурального походження та зразки тканин (за презентацією)

Пригадай інструменти для виготовлення виробів з тканини

Пригадай Правила безпеки при роботі ножицями  та  Правила безпеки при роботі голкою 

Виконай практичну роботу. Виготов підставку під чашку «Сердечко». Працюй за поданим планом  в альбомі "ЯДС" (с.44-45). 


 
Самопідготовка
Додатковий матеріал
Додаткові інтерактивні вправи на https://www.matific.com 

Завдання до  уроків математики, української мови,  я досліджую світ:

Українська мова

 Літературне читання

 Математика

 Інтегрований курс “Я досліджую світ”

 Ранкові зустрічі

Літературна вітальня «Знову поезія кличе мене» до Міжнародного дня поезії

Всесвітній день поезії (21.03)







Немає коментарів:

Дописати коментар