середу, 13 березня 2024 р.

14 березня - четвер


Руханка 


Р
анкова 
 зустріч

 Березень

Тема місяця «Світ невидимий»
Тиждень ІІ «Тиждень математики»
День 4. Квест «Математика-гімнастика для розуму»


Літературне читання 

Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Формування і розвиток якісних характеристик навички читання вголос і мовчки. Вступ до розділу, настанови щодо його читання. Розгляд колажу; ознайомлення у змісті з назвами творів, прізвищами авторів. 

Підготувати: підручник.

Працюємо за презентацією

1.Читацька роминкаВеселі скоромовки 

2. Тема уроку. Вступ до розділу. Збери прислів'я  та дізнайся, про що будете читати у розділі

3. Вправа Наведи порядок та дізнайся тему розділу.

4. Розглянь колаж - с. 132. Розкажи, що там зображено

Гімнастика для очей

5. Робота з підручником - с. 132. Ознайомся із завданням розділу.

6. Працюємо над змістом підручника - с. 159. Назви творів та їх авторів.

Руханка 

 Домашнє завдання:

1) Прочитати  оповідання “Білка і добра людина” В. Сухомлинського про доброту та добрі справи з підбірки творів для дітей http://surl.li/fkdrz  Створити рекламу твору (кому радиш прочитати) та прикріпити до онлайн-дошки  Галерея творчості 3-Б клас

 За бажанням

2) Намалювати ілюстрацію до прочитаного твору

 Фото готових робіт завантаж на платформі  "Нові знання"або на онлайн-дошку  Галерея творчості 3-Б клас

Дякую за плідну роботу!

Математика

Тема:   Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. Одиниці часу. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником у другій половині доби. Складені задачі.

Підготувати:  підручник, зошит у клітинку, простий олівець, гумку та лінійку.

Працюй за презентацією

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра "Майстерні руки".

14 березня

Класна робота

Переглянь відео:

Це просто: як визначити час 

Гімнастика для очей 

Домашнє завдання: підручник ч.2 с.84 №342. Творче завдання: підручник с.84 344. Додаткове завдання: друкований зошит с.32, №114, №115.

Додаткові інтерактивні вправи на https://www.matific.com 

Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання"

Дякую за плідну роботу!  

Образотворче мистецтво 

Тема: Вербальний опис вражень, емоцій,викликаних творами. Пейзаж; уявлення про різновиди пейзажу; уявлення про перспективу: зменшення предметів, втрата чіткості зображення, набуття предметами холодних відтінків кольорів з віддаленням до горизонту. Н. Хатчінсон. Дерева. Місто; Г. Несвадба. Акварельний пейзаж; М. Глущенко. ХТД : зображення весняного пейзажу (акварель, воскові олівці або свічка).  

Для уроку підготуй: простий олівець, гумку, акварель (воскові олівці), альбом ( альбомний аркуш) або альбом "Чарівний пензлик" - с. 32-33  

Працюємо за презентацією

1 варіант. Працюй за відеоінструкцією Зображення весняного пейзажу 

2 варіант. Працюй в альбомі "Чарівний пензлик", с.32-33 за інструкційними картками


Фото готових робіт завантаж на платформі  "Нові знання"або на онлайн-дошку  Галерея творчості 3-Б клас

Дякую за плідну роботу!


Дизайн і технології


Тема: Інструктаж з ТБ. Предмети побуту в інтер’єрі. Макетні матеріали (папір, картон, пінопласт, дріт, пластилін, фольга тощо). Макетування предметів побуту. Практична робота №25. Виготовлення чашки з пластичного матеріалу. 

Для уроку підготуй: пластилін, стеки, дощечку, лінійку, серветки. 

Працюємо за презентацією.

Працюй за відеоінструкцією та за поданим планом  в альбомі "ЯДС" (с.64). 

Самопідготовка

Завдання до  уроків математики, української мови,  я досліджую світ:

 Українська мова

 Літературне читання

 Математика

 Інтегрований курс “Я досліджую світ”

 Інтегровані тижні

  Наші інтегровані тижні

 Тиждень математики: матеріали для цікавих уроків

 Добірка матеріалів до тижня математики

 Ранкові зустрічі

Бесіда «Домедична допомога постраждалим від пожеж. 

Шкідливість і небезпечність паління»




Немає коментарів:

Дописати коментар