вівторок, 30 січня 2024 р.

30 січня - вівторок




Руханк
а


Ранкова зустріч

СІЧЕНЬ

Тема місяця «Світ невідомий»
Тиждень ІІІ «Тиждень англійської мови»


Я досліджую світ

Тема Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України. Різноманітність організмів в угрупованнях, зв’язки між ними і з неживою природою. 

Підготувати: підручникдрукований зошит, ручку, кольорові олівці,електронний підручник. 

Працюй за презентацією.

Відпочинь.  Фізхвилинка.

Переглянь навчальне відео:

Чому рослини і тварини потребують охорони. 3 клас 

Виконай інтерактивні вправи:

Охорона рослинного і тваринного світу 

Пагубна діяльність людини 

Пройди тестування ТУТ

Домашнє завдання: підготувати розповідь про рослину чи тварину занесену до Червоної книги України або намалювати рослину чи тварину занесену до Червоної книги України(за власним вибором). 

Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/start/147836

Роботи завантаж на платформі  "Нові знання" або на онлайн-дошку  Галерея творчості 3-Б класу

Дякую за плідну роботу!

Математика

Тема:  Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Типові задачі. Узагальнення знань. Перевір себе. 

Підготувати: підручник, зошит у клітинку, простий олівець, гумку та лінійку.

Працюй за презентацією.

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра "Майстерні руки".

30 січня

Класна робота

Виконай інтерактивну вправу ТУТ.

Домашнє завдання: підручник ч.2 с.29 №104(С.р.), №105(Д.р.), №104+№105(В.р.). Творче завдання: підручник с.29  №106. Додаткове завдання: друкований зошит с.11.

Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання"

Українська мова
Тема: Діагностувальна робота № 5. Усний твір. 

Діагностувальна робота №5. Усний твір.

Укр.мова.Усний твір. Діагностувальна робота 

Домашнє завданнянамалювати ілюстрацію до своєї розповіді.

Прікріпіть виконану роботу в журналі  "Нові знання"

Дякую за плідну роботу ! 

Літературне читання

Тема: Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. П’єса-казка. Навчання виразного читання в особах з огляду на їх настрій і вчинки. Розвиток емоційного і критичного інтелекту учнів. Вибіркова інсценізація епізодів п’єси. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер». Дія третя. (скорочено). 

Підготувати: підручник.

Доповни хмару слів "Театр"

1.Працюй за презентацією.

2. Переглянь відео:

Читання П’єса казка Н Осипчук «Стрімкий, як вітер» скорочено Дія третя 

Стрімкий, як вітер (П'єса - казка на чотири дії, скорочено) – Наталя Осипчук 

3Словникова робота

4Фізхвилинка.

5Гімнастика для очей.

6. Займи позицію.

Домашнє завдання: с.111-114 читати третю частину п'єси, обрати епізод для переказу, вчитися читати в особах. Творче завдання: намалювати декорації до третього епізоду п'єси.


Роботи завантаж на платформі  "Нові знання" або на онлайн-дошку  Галерея творчості 3-Б класу

Дякую за плідну роботу.

Самопідготовка 

Немає коментарів:

Дописати коментар