середа, 25 травня 2022 р.

26 травня

 Руханка



Ранкова зустріч "Моя родина" 




Фізична культура:

Тема:Інструктаж з ТБ. Теоретичні знання. Знання правил техніки безпеки під час за¬нять у спортивному залі, на майданчику. Комплекси вправ оздоровчої спрямованості. Дихальні вправи. «Вправи з малим м'ячем». 

  1. Переодягнись в спортивний одяг та не забуть про спортивне взуття.

  2. Переглянь відео та пригадай сам правила безпеки під час дистанційного навчання.

Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.

3. Пригадай техніку безпеки на уроках фізичної культури. Переглянь відео.

Техніка безпеки на уроці фізкультури

4. Виконай ЗРВ з відео

Комплекс ЗРВ без предметів

5. Виконай вправи з відео. Ходьба та біг.

Різновиди ходьби та бігу

6. Віднови дихання. Виконай дихальні вправи запропоновані на відео.

Дихальна гімнастика, релаксація

7.Фізкультура. Тема: "Вправи з малим м'ячем".

Вправи з малим м'ячем

Вправи з малим м'ячем 2

8. За бажанням виконай фотозвіт або відеозвіт та надішли на Viber  0508710462, електронну скриньку galinaserbak0@gmail.comабо завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Я досліджую світ

Тема: «Моя родина». Сім’я, школа. Поведінка в сім’ї Я і моя родина . Практична робота «Моє родовідне дерево». 

Відео уроку

https://www.youtube.com/watch?v=ZCcQ0amVBIM

Синоптична хвилинка.

  • Яка зараз пора року?

  • Який місяць?

  • Яке число?

  • Тепло чи холодно надворі?

  • Який стан неба?

  • Яка температура повітря?

  • Чи були сьогодні протягом дня опади?

  • Що ще цікавого ви помітили?

  1. Підготуй підручник с.12-13 та робочий зошит с.10-11.

  2. Переглянь відео:

Я досліджую світ. Я та інші

Я та інші. Я і моя родина. Найближчі для тебе люди. Я досліджую світ. 1 клас.

Моя сім'я ❤️ Моя родина /Мультфільм про сім'ю для дітей/Розвиваючі мультики для дітей українською

  1. Працюй за презентацією.

  2. Відпочинь . Фізхвилинка.

  3. Виконай інтерактивну вправу ТУТ та ТУТ.

Творче завдання. Зроби своє родовідне дерево за зразком у зошиті с.11.

Роботи чекаю на Viber 0508710462, електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Дизайн і технології

Тема: Інструктаж з ТБ. Діяльність в групах та середовищі.
Благочинна діяльність для задоволення потреб оточуючих. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки.
Пр.р № 30 «Листівка для тата». 

Тобі знадобиться:ножиці, клей ПВА, фломастери чи кольорові олівці та альбом-посібник "Маленький трудівничок".

Виконувати під наглядом батьків!!!! Дотримуватись техніки безпеки при роботі з ножицями!!!

Переглянь відео-інстррукцію виконання роботи ТУТ.

Віконай практичну роботу, дотримуючись послідовності виконання зі с. 87

Розвиваючі ігри



Немає коментарів:

Дописати коментар