вівторок, 17 травня 2022 р.

18 травня

  Руханка


Ранкова зустріч "Веселка" 

Проводимо досліди із заломлення променів.


Навчання грамоти

Тема: Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Ґуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном). Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». Читання:про Батьківщину, сім’ю, живу й неживу природу, дітей, шкільне життя, дружбу, пригоди, винаходи, фантастика та ін. Опрацювання текстів «Мишка-книголюбка», «Про завбачливість», «Таксовіршик». Робота з деформованим текстом. Спостереження за значенням слів. Діагностична робота: читання вголос.

Відео уроку

https://www.youtube.com/watch?v=0le4CWNtMj0

Буквар с.94-97

Післябукварик с.28-29

1.Підготуй підручник, та "Післябукварик" зошит з читання та простий олівець.

2.Працюй за презентацією.

3. Переглянь навчальні відео:

Навчання грамоти .Читаю про кольори у природі. «Олівці» Є. Гуменко.

Навчання грамоти. Читаю про кольори у природі. "Розмова кольорів" за Миколою Стояном

Читаю про кольори

"Татко і матуся" Леся Вознюк

Інна Кульська «Старший брат». Олена Полянська «Старша сестричка»

Читаю про родину

4. Фізхвилинка.

5.Опрацюй с.28-29 "Післябукварик".

6. Переглянь навчальне відео:

Мишка-книголюбка. Навчання грамоти, НУШ, 1 клас.

7. Виконай перше завдання в зошиті з читання на с.63.

7.Виконай інтерактивні вправи ТУТ та ТУТ.

8. Гімнастика для очей.

Завдання до уроку: Буквар с.94-97. Післябукварик с.28-29.

Додаткові завдання знайдеш ТУТ.

Діагностувальна робота : читання вголос.

Виконай тестування ТУТ і ТУТ !!!

Фото готових робіт чекаю на Viber 0508710462, електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Навчання грамоти

Тема: Букви я, ю, є, ї. Письмо з пам’яті. Складання усних висловлень (речень). Розподільний диктант. Складання усного монологічного висловлення за серією малюнків. Розвиток зв’язного мовлення. 

Відео уроку

https://www.youtube.com/watch?v=d3POY1na2Jg

  1. Підготуй: зошит у косу лінію, "Післябукварик", простий олівець або ручку.

  2. Працюй за презентацією.

  3. Переглянь навчальне відео ТУТ.

  4. Пальчикова гімнастика.

  5. Переглянь відео та згадай як пишуться літери та їх з'єднання між собою ТУТ.

  6. Додаткові завдання для прописів знайдеш ТУТ.

  7. Фізхвилинка.

  8. Гімнастика для очей.

  9. Пройди тестування ТУТ.

Завдання до уроку: працюй за презентацією та "Післябуквариком" с.30-31, тренуйся писати правильно та каліграфічно. Спиши у зошит вірш на вибір Буквар с.97

Надішліть на перевірку по Viber за номером 0508710462, на електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або прікріпіть в журналі "Нові знання".

Дякую за плідну роботу !!!

Математика

Тема: Сума. Різниця. Вирази на 1 – 2 дії.Числові рівності і нерівності.
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні
твердження. Довжина ламаної. 


с.114

Підготуй: підручник, зошит у клітинку, простий олівець, гумку.

Фізхвилинка.

Попрацюй за підручником с.114

Пальчикова гімнастика.

Попрацюй у зошиті: виконай письмово завдання 1,6 та 7 на с.114, та усно - завдання 2, 3, 4 та 5 на с.114.

Додаткові завдання для розумників знайдеш ТУТ.

Фото готових робіт чекаю на Viber 0508710462 , електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Я досліджую світ

Тема: «Веселка». Як ставитися до інщих. Не будь жадібним. Стандарти поведінки в суспільстві. 

Синоптична хвилинка.

  • Яка зараз пора року?

  • Який місяць?

  • Яке число?

  • Тепло чи холодно надворі?

  • Який стан неба?

  • Яка температура повітря?

  • Чи були сьогодні протягом дня опади?

  • Що ще цікавого ви помітили?

 

    1. Підготуй підручник с.54-55, зошит с.46 та кольорові олівці

    2. Переглянь відео :

Я досліджую світ. 1 клас. Як ставитися до інших

Корисні підказки. Як зрозуміти іншого

Корисні підказки 2. Про жадібність та щедрість

    1. Працюй за презентацією.

    2. Відпочинь . Фізхвилинка.

    3. Виконай інтерактивнк вправу ТУТ.

    4. Ще більше цікавого можеш знайти ТУТ.

До уроку: опрацюй матеріал в підручнику с.54-55 та виконай завдання в робочому зошиті с.46.

Творче завдання. Подумай над таким запитанням: чи не буваю я жадібним\ жадібною? Склади поради " Як не бути жадібним..."

Роботи чекаю на Viber 0508710462, електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Фізична культура:

Тема: Інструктаж з ТБ. Теоретичні знання. Знання правил техніки безпеки під час занять у спортивному залі, на майданчику. Комплекси вправ оздоровчої спрямованості. Дихальні вправи. Рухлива гра «Ворони». 

  1. Переодягнись в спортивний одяг та не забуть про спортивне взуття.

  2. Переглянь відео та пригадай сам правила безпеки під час дистанційного навчання.

Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.

3. Пригадай техніку безпеки на уроках фізичної культури. Переглянь відео.

Техніка безпеки на уроці фізкультури

4. Виконай ЗРВ з відео

Комплекс ЗРВ без предметів

5. Виконай вправи з відео. Ходьба та біг.

Різновиди ходьби та бігу

6. Віднови дихання. Виконай дихальні вправи запропоновані на відео.

Дихальна гімнастика, релаксація

7. Рухлива гра "Ворони"

8. За бажанням виконай фотозвіт або відеозвіт та надішли на Viber 0508710462, електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Розвиваючі ігри



Немає коментарів:

Дописати коментар