вівторок, 24 травня 2022 р.

25 травня

 Руханка



Ранкова зустріч "Моя родина" 



Навчання грамоти

Тема:  Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за 0. Кротюк). Читаю про домашніх тварин. «Гарно всім» (за Н. Марченко). Сприймання і практичне розрізнення художніх текстів. Текст. Дослідження тексту. Спостереження за змістом і метою тексту. Відновлення порядку подій в тексті. Аналіз та інтерпретація змісту тексту.  

Відео уроку

https://www.youtube.com/watch?v=lvt1phmtptI

Буквар с.106-107

Післябукварик с.44-45 та с.48-49

1.Підготуй підручник, та "Післябукварик" зошит з читання та простий олівець.

2.Працюй за презентацією.

3. Переглянь навчальні відео:

Навчання грамоти.Читаю про домашніх тварин. За О.Кротюк "Передумала"

Навчання грамоти.Читаю про домашніх тварин. За Наталею Марченко "Гарно всім"

Мої домашні улюбленці???? Домашні Тварини для дітей| Про тварин для дітей | мультики українською

4. Фізхвилинка.

5.Опрацюй с.44-45 та с.48-49 "Післябукварик".

6. Переглянь навчальне відео:

Що справді трапляється з пластиком, що ти викидаєш

7. Гімнастика для очей.

Завдання до уроку: Буквар с.106-107. Післябукварик с.44-45 та с.48-49.

Пройди тестування ТУТ.

Додаткові завдання знайдеш ТУТ.

Фото готових робіт чекаю на Viber 0508710462, електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Навчання грамоти

Тема:  Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак предметів за питаннями який? яка? яке?

Відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=YT5G_1fDurw

  1. Підготуй: зошит у косу лінію, "Післябукварик", простий олівець або ручку.

  2. Працюй за презентацією.

  3. Пальчикова гімнастика.

  4. Каліграфічна хвилинка:

оз озо зоз зн знз нзн на ана нан ак ака как

Ознака – 3 скл. (оз- на – ка), 6 б., 6 зв..

  1. Переглянь навчальне відео ТУТ та ТУТ.

  2. Переглянь відео та згадай як пишуться літери та їх з'єднання між собою ТУТ.

  3. Додаткові завдання для прописів знайдеш ТУТ.

  4. Фізхвилинка.

  5. Гімнастика для очей.

  6. Пройди тестування ТУТ.

Завдання до уроку: працюй за презентацією та "Післябуквариком" с.46-47 та с. 50-51, тренуйся писати правильно та каліграфічно.

Надішліть на перевірку по Viber за номером 0508710462, на електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або прікріпіть в журналі "Нові знання".

Дякую за плідну роботу !!!

Математика

Тема:  Дії з іменованими числами. Задачі.
Упорядкування чисел за зростанням. (Синхронно).

Відео уроку

https://www.youtube.com/watch?v=wnZ7YilRuwQ

с.118

Підготуй: підручник, зошит у клітинку, простий олівець, гумку.

Фізхвилинка.

Попрацюй за підручником с.118

Пальчикова гімнастика.

Попрацюй у зошиті: виконай письмово завдання 1,3,4 та 5 на с.118, та усно - завдання 2 та 6 на с.118.

Виконай інтерактивну вправу ТУТ.

Пройди тестування ТУТ.

Додаткові завдання для розумників знайдеш ТУТ.

Фото готових робіт чекаю на Viber 0508710462, електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com  або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Фізична культура:

Тема: Інструктаж з ТБ. Теоретичні знання. Знання правил техніки безпеки під час за¬нять у спортивному залі, на майданчику. Комплекси вправ оздоровчої спрямованості. Дихальні вправи. «Вправи з великим м'ячем». 

  1. Переодягнись в спортивний одяг та не забуть про спортивне взуття.

  2. Переглянь відео та пригадай сам правила безпеки під час дистанційного навчання.

Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.

3. Пригадай техніку безпеки на уроках фізичної культури. Переглянь відео.

Техніка безпеки на уроці фізкультури

4. Виконай ЗРВ з відео

Комплекс ЗРВ без предметів

5. Виконай вправи з відео. Ходьба та біг.

Різновиди ходьби та бігу

6. Віднови дихання. Виконай дихальні вправи запропоновані на відео.

Дихальна гімнастика, релаксація

7.Фізкультура №3. Тема: «Вправи з великим м‘ячем».

Руханка з м'ячем | Вправи з мячем | Руханка для дітей

Вправи з м'ячем

8. За бажанням виконай фотозвіт або відеозвіт та надішли на Viber 0508710462, електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Я досліджую світ

Тема:«Моя родина». Людина і довкілля.Людина - от що найцікавіше у світі.(Асинхронно).

Синоптична хвилинка.

  • Яка зараз пора року?

  • Який місяць?

  • Яке число?

  • Тепло чи холодно надворі?

  • Який стан неба?

  • Яка температура повітря?

  • Чи були сьогодні протягом дня опади?

  • Що ще цікавого ви помітили?

    1. Підготуй підручник с.10-11, зошит с.8-9 та кольорові олівці

    2. Переглянь відео :

Урок 82. ЛЮДИНА — ЧАСТИНА СУСПІЛЬСТВА

Я досліджую світ. Людина - що найцікавіше у світі

Я досліджую світ. 1 клас. Як ставитися до інших

Корисні підказки. Як зрозуміти іншого

    1. Працюй за презентацією.

    2. Відпочинь . Фізхвилинка.

    3. Виконай інтерактивнк вправу ТУТ.

    4. Ще більше цікавого можеш знайти ТУТ.

До уроку: опрацюй матеріал в підручнику с.10-15 та виконай завдання в робочому зошиті с.8-9.

Творче завдання. Подумай над таким запитанням: що спільного та відмінного між твариною та людиною? Оформи відповідь у вигляді кіл Вена.

Роботи чекаю на Viber0508710462 , електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Розвиваючі ігри





Немає коментарів:

Дописати коментар