

Міжнародний День ДНК
Молекулярна структура ДНК зберігає генетичну інформацію. Виявлення спіралі ДНК дозволило встановлювати спадкові зв’язки, знаходити генетичні ризики, продукувати технології генної інженерії тощо. ДНК стала відомою світові завдяки напрацюванням таких вчених, як Д.Вотсон, М.Вілкінс, Ф.Крік та Р.Франклін.Метою Міжнародного дня ДНК є привернення уваги людства до важливості відкриття молекули ДНК, поширення наукового розвитку, подяка вченим-генетикам.
Метою Всесвітнього дня пінгвінів є привернення уваги людства до важливості збереження пінгвінів як тваринного виду, наголошення на загрозі зникнення пінгвінів, яка певною мірою пов’язана з людською діяльністю, залучення різноманітних організацій до подолання проблеми.
Всесвітній день боротьби проти малярії
Малярія – це тяжке інфекційне паразитарне захворювання, що передається через самок малярійних комарів. Симптоматика: нудота, лихоманка, головний біль, кривава діарея, анемія тощо. Малярія згадується ще у пам’ятках давніх часів.Метою Дня боротьби проти малярії є звернення уваги суспільства до необхідності здійснення профілактичних заходів відносно малярії, розповсюдження інформації щодо виліковності хвороби, залучення людства до розв’язання проблеми небезпеки малярії.
Техніка безпеки під час воєнного стану для учнів і батьків

Руханка
Математика
Тема: Обчислення значень числових і буквених виразів
Підготуй: підручник ч.2, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.
Навчальні відео:
Математика. Обчислення буквених виразів.
25 квітня
Класна робота
Працюй за презентацією
Запиши у зошит число. Виконай завдання каліграфічної хвилинки. Перевір за зразком
Порівняй записи та визнач тему уроку
Завдання на картках. Обчисли усно за 5 хв - с. 102, № 475 ( 2 ст.)
Працюй за підручником письмово - с. 102, № 475 ( 1 ст.)
Знайди значення буквених виразів - с. 102, № 477
Домашнє завдання: друкований зошит: с.52 №№1-5. Інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/33988553 https://wordwall.net/uk/resource/55271728 https://wordwall.net/uk/resource/33988725
Для всіх: олімпіадні завдання з математики. Доступ до завдань з 23.04 – 20.05. На сторінці https://naurok.ua/start
Дякую за плідну роботу!
Українська мова
Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. Тема для спілкування: «Якби я був чарівником (була чарівницею)»
Підготувати :підручник, зошит у лінію, простий олівець та ручку з синім та зеленим чорнилами.
Працюй за презентацією
Двадцять п'яте квітня
Класна робота
Переглянь навчальні відео:
Розвиток мовлення. Творення казки
Прочитай вірш та дізнайся тему спілквання ( за презентацією).
Пригадай будову тексту-розповіді
Працюй у зошиті "Малюю словом" - с. 47-48.. Побудуй усно казку "Якби я був чарівником". Запиши її не черенетці.
Прочитай написане та відредагуй
Запиши відредаговану казку у зошит - с. 47, № 6
Домашнє завдання: написати свою казку у зошит з друкованою основою "Малюю словом"с.47-48 або у робочий зошит. Творче завдання: намалювати кольоровими олівцями ілюстрацію до своєї казки с.48. Для всіх: олімпіадні завдання з укр. мови. Доступ до завдань з 23.04 – 20.05. На сторінці https://naurok.ua/start
Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Літературне читання
Тема: Робота з дитячою книгою № 15. Великоднє диво
Підготувати: підручник "Сонячні вітрила".
Працюй за презентацією
Збери пазл та дізнайся тему спілкування
Пригадай поетесу Ліна Костенко
Послухай твір Весна прийшла та якось несподівано
Читаємо мовчки та вголс. Виконуємо завдання - с. 125
Послухай твір. В. Грінчак. Білі ночі
Читаємо мовчки та вголс. Виконуємо завдання - с. 125-126
Слухаємо твір. З.Мензатюк На чому тримається світ?
Читаємо мовчки. Виконуємо завдання - с. 126-127
Домашнє завдання: «Сонячні вітрила» – перечитати твори с. 124-129– виконати завдання письмово (с.130). Або «Сонячні вітрила» – перечитати твори с.124-129. Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/start/1006169
Творче завдання: намалювати героя або героїв твору, який сподобався найбільше.
Для всіх: олімпіадні завдання з предметів початкової школи. Доступ до завдань з 23.04 – 20.05. На сторінці https://naurok.ua/start
Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Самопідготовка
Домашнє завдання: друкований зошит: с.52 №№1-5.
Інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/33988553
https://wordwall.net/uk/resource/55271728
https://wordwall.net/uk/resource/33988725
Для всіх: олімпіадні завдання з математики. Доступ до завдань з 23.04 – 20.05. На сторінці https://naurok.ua/start
Тема: Обчислення значень числових і буквених виразів
Підготуй: підручник ч.2, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.
Навчальні відео:
Математика. Обчислення буквених виразів.
25 квітня
Класна робота
Працюй за презентацією
Запиши у зошит число. Виконай завдання каліграфічної хвилинки. Перевір за зразком
Порівняй записи та визнач тему уроку
Завдання на картках. Обчисли усно за 5 хв - с. 102, № 475 ( 2 ст.)
Працюй за підручником письмово - с. 102, № 475 ( 1 ст.)
Знайди значення буквених виразів - с. 102, № 477
Домашнє завдання: друкований зошит: с.52 №№1-5. Інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/33988553 https://wordwall.net/uk/resource/55271728 https://wordwall.net/uk/resource/33988725
Для всіх: олімпіадні завдання з математики. Доступ до завдань з 23.04 – 20.05. На сторінці https://naurok.ua/start
Дякую за плідну роботу!
Українська мова
Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. Тема для спілкування: «Якби я був чарівником (була чарівницею)»
Підготувати :підручник, зошит у лінію, простий олівець та ручку з синім та зеленим чорнилами.
Працюй за презентацією
Двадцять п'яте квітня
Класна робота
Переглянь навчальні відео:
Розвиток мовлення. Творення казки
Прочитай вірш та дізнайся тему спілквання ( за презентацією).
Пригадай будову тексту-розповіді
Працюй у зошиті "Малюю словом" - с. 47-48.. Побудуй усно казку "Якби я був чарівником". Запиши її не черенетці.
Прочитай написане та відредагуй
Запиши відредаговану казку у зошит - с. 47, № 6
Домашнє завдання: написати свою казку у зошит з друкованою основою "Малюю словом"с.47-48 або у робочий зошит. Творче завдання: намалювати кольоровими олівцями ілюстрацію до своєї казки с.48. Для всіх: олімпіадні завдання з укр. мови. Доступ до завдань з 23.04 – 20.05. На сторінці https://naurok.ua/start
Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Літературне читання
Тема: Робота з дитячою книгою № 15. Великоднє диво
Підготувати: підручник "Сонячні вітрила".
Працюй за презентацією
Збери пазл та дізнайся тему спілкування
Пригадай поетесу Ліна Костенко
Послухай твір Весна прийшла та якось несподівано
Читаємо мовчки та вголс. Виконуємо завдання - с. 125
Послухай твір. В. Грінчак. Білі ночі
Читаємо мовчки та вголс. Виконуємо завдання - с. 125-126
Слухаємо твір. З.Мензатюк На чому тримається світ?
Читаємо мовчки. Виконуємо завдання - с. 126-127
Домашнє завдання: «Сонячні вітрила» – перечитати твори с. 124-129– виконати завдання письмово (с.130). Або «Сонячні вітрила» – перечитати твори с.124-129. Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/start/1006169
Творче завдання: намалювати героя або героїв твору, який сподобався найбільше.
Для всіх: олімпіадні завдання з предметів початкової школи. Доступ до завдань з 23.04 – 20.05. На сторінці https://naurok.ua/start
Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Самопідготовка
Домашнє завдання: друкований зошит: с.52 №№1-5.
Інтерактивні вправи: https://wordwall.net/uk/resource/33988553
https://wordwall.net/uk/resource/55271728
https://wordwall.net/uk/resource/33988725
Для всіх: олімпіадні завдання з математики. Доступ до завдань з 23.04 – 20.05. На сторінці https://naurok.ua/start