

День підводного човна
Перший підводний човен (або субмарину) побудував нідерландець Корнеліус Дреббель у 1620 році, опираючись на розробки Вільяма Борна. Човен спустили в Темзу по бажанню короля Якова I. Конструкція була виготовлена з дерева й обтягнута шкірою. Сама ж ідея занурення на глибину за допомогою спеціального корабля існує ще з давніх часів: припускають, що Олександр Македонський використовував подібний підводний пристрій. Зараз підводні човни є частиною військового озброєння сорока держав і виконують такі функції: розвідка, знищення інших човнів, ураження різних об’єктів, порятунок, доставлення військових до потрібного пункту тощо.
Руханка
Перший підводний човен (або субмарину) побудував нідерландець Корнеліус Дреббель у 1620 році, опираючись на розробки Вільяма Борна. Човен спустили в Темзу по бажанню короля Якова I. Конструкція була виготовлена з дерева й обтягнута шкірою. Сама ж ідея занурення на глибину за допомогою спеціального корабля існує ще з давніх часів: припускають, що Олександр Македонський використовував подібний підводний пристрій. Зараз підводні човни є частиною військового озброєння сорока держав і виконують такі функції: розвідка, знищення інших човнів, ураження різних об’єктів, порятунок, доставлення військових до потрібного пункту тощо.
Руханка
Ранкова зусріч
💦 КВІТЕНЬ💦
Тема місяця «Світ невідимий» Тиждень ІІ Інтегрований тиждень:
природнича освітня галузь
(пізнаємо природу, географія, фізика, біологія, хімія, STEM, я досліджую світ).
День 5. Звідки береться електрика?
Як електроенергія потрапляє
до наших осель
А.Ейнштейн -
найвідоміший фізик
"12 квітня – Всесвітній
День авіації та космонавтики"
Освоєння
людством космосу. Космонавтика в Україні
Всесвітній
день авіації і космонавтики(12.04)
Хвилина мовчання
Математика
Тема: Письмове множення чисел виду 305 ∙ 27
Підготуй: підручник ч.2, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.
Навчальні відео:
Письмове множення на двоцифрове число виду 305*27 та 3045*34, 4 клас
11 квітня
Класна робота
Працюй за презентацією
Запиши у зошит число. Виконай завдання каліграфічної хвилинки. Перевір за зразком
Порівняй записи та визнач тему уроку ( за презентацією)
Проведи дослідження - с. 83, № 383 (усно)
Запиши розв'язання задачі - с. 83, № 384
Обчисли з коментуванням - с. 83, № 385 ( 1, 2)
Обчисли самостійно за 3 хв - с. 83, № 385 ( 3, 4)
Працюємо в групах. Знайти та виправити помилки - с. 83, № 387
Запиши розв'язання задачі - с. 84, № 392
Домашнє завдання: підручник с.84 №390(С.р.), №391(Д.р.), №390+№391(В.р.). Творче завдання: підручник с. 84 №392. Друкований зошит: с.42 №№1-4.
Дякую за плідну роботу!
Українська мова
Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. Тема для спілкування: «Кмітливий грак»
Підготувати :підручник, зошит у лінію, простий олівець та ручку з синім та зеленим чорнилами.
Працюй за презентацією
Одинадцяте квітня
Класна робота
Переглянь навчальні відео:
Вибірковий переказ. Кмітливий грак. 4 клас
Відгадай загадку та дізнайся тему спілкування
Послухай текст - с. 44, № 1
Поясни значення слів - с. 44, завдання 2
Гра "Мікрофон" - с. 45, завдання 3
Обери епізод з тексту, поділи на 4 частини, склади й запиши план, перекажи усно за планом- с. 45, завдання 4-5-6
Завдання 8, с. 45. Напиши переказ тексту.
Домашнє завдання: написати переказ "Кмітливий грак" у зошит з друкованою основою "Малюю словом"с.45-46 або у робочий зошит. Питання для допомоги с.45 впр. 3. Творче завдання: намалювати кольоровими олівцями ілюстрацію до свого твору с.46.
Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Літературне читання
Тема: Вічний зв’язок. Федір Петрів. «Що починається з малого?»
Підготувати: підручник.
Читання 4 клас Петрів Що починається з малого
Працюй за презентацією
Читацька розминка Моя країна - Україна
Склади пазл та пригадай автора та його твір
Перевірка д/з. Декламування вірша "Мати" Д. Павличка
Тема. Продовжуємо вчитися аналізувати віршовані твори українських авторів
Познайомся з автором - Федір Петрів. Послухай твір Що починається з малого?
Словникова робота
Опрацювання вірша- с. 142
Виконай Вправа
Домашнє завдання: підручник с. 142, навчитися читати вірш виразно, надіслати аудіо. Творче завдання: доповнити вірш (за завданням, с.142).
Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Самопідготовка
Домашнє завдання: підручник с.84 №390(С.р.), №391(Д.р.), №390+№391(В.р.). Творче завдання: підручник с. 84 №392.
Друкований зошит: с.42 №№1-4.
Як електроенергія потрапляє до наших осель
А.Ейнштейн - найвідоміший фізик
"12 квітня – Всесвітній День авіації та космонавтики"
Освоєння
людством космосу. Космонавтика в Україні
Всесвітній день авіації і космонавтики(12.04)
Хвилина мовчання
Тема: Письмове множення чисел виду 305 ∙ 27
Підготуй: підручник ч.2, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.
Навчальні відео:
Письмове множення на двоцифрове число виду 305*27 та 3045*34, 4 клас
11 квітня
Класна робота
Працюй за презентацією
Запиши у зошит число. Виконай завдання каліграфічної хвилинки. Перевір за зразком
Порівняй записи та визнач тему уроку ( за презентацією)
Проведи дослідження - с. 83, № 383 (усно)
Запиши розв'язання задачі - с. 83, № 384
Обчисли з коментуванням - с. 83, № 385 ( 1, 2)
Обчисли самостійно за 3 хв - с. 83, № 385 ( 3, 4)
Працюємо в групах. Знайти та виправити помилки - с. 83, № 387
Запиши розв'язання задачі - с. 84, № 392
Домашнє завдання: підручник с.84 №390(С.р.), №391(Д.р.), №390+№391(В.р.). Творче завдання: підручник с. 84 №392. Друкований зошит: с.42 №№1-4.
Дякую за плідну роботу!
Українська мова
Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. Тема для спілкування: «Кмітливий грак»
Підготувати :підручник, зошит у лінію, простий олівець та ручку з синім та зеленим чорнилами.
Працюй за презентацією
Одинадцяте квітня
Класна робота
Переглянь навчальні відео:
Вибірковий переказ. Кмітливий грак. 4 клас
Відгадай загадку та дізнайся тему спілкування
Послухай текст - с. 44, № 1
Поясни значення слів - с. 44, завдання 2
Гра "Мікрофон" - с. 45, завдання 3
Обери епізод з тексту, поділи на 4 частини, склади й запиши план, перекажи усно за планом- с. 45, завдання 4-5-6
Завдання 8, с. 45. Напиши переказ тексту.
Домашнє завдання: написати переказ "Кмітливий грак" у зошит з друкованою основою "Малюю словом"с.45-46 або у робочий зошит. Питання для допомоги с.45 впр. 3. Творче завдання: намалювати кольоровими олівцями ілюстрацію до свого твору с.46.
Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Літературне читання
Тема: Вічний зв’язок. Федір Петрів. «Що починається з малого?»
Підготувати: підручник.
Читання 4 клас Петрів Що починається з малого
Працюй за презентацією
Читацька розминка Моя країна - Україна
Склади пазл та пригадай автора та його твір
Перевірка д/з. Декламування вірша "Мати" Д. Павличка
Тема. Продовжуємо вчитися аналізувати віршовані твори українських авторів
Познайомся з автором - Федір Петрів. Послухай твір Що починається з малого?
Словникова робота
Опрацювання вірша- с. 142
Виконай Вправа
Домашнє завдання: підручник с. 142, навчитися читати вірш виразно, надіслати аудіо. Творче завдання: доповнити вірш (за завданням, с.142).
Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання!"
Дякую за плідну роботу!
Самопідготовка
Домашнє завдання: підручник с.84 №390(С.р.), №391(Д.р.), №390+№391(В.р.). Творче завдання: підручник с. 84 №392.
Друкований зошит: с.42 №№1-4.