четвер, 6 лютого 2025 р.

7 лютого - п'ятниця

  








Ранкова зусріч

Бути поінформованою людиною - це важливий аспект розвитку та успіху в сучасному світі. Нижче наведені деякі важливі правила, які можуть допомогти вам бути більш обізнаною та інформованою особою:

Читайте різноманітні джерела: Отримуйте інформацію від різних джерел, щоб отримати об'єктивний погляд на події. Вибирайте якнайбільше різноманіття періодичних видань, веб-сайтів, телевізійних каналів та інших медіа.

Перевіряйте достовірність інформації: Здатність визначати достовірність інформації є ключовою. Перевіряйте факти, переконайтеся в достовірності джерел та уникайте поширення неперевіреної інформації.

Розвивайте критичне мислення: Завжди ставте питання, аналізуйте інформацію та розвивайте своє критичне мислення. Не приймайте інформацію однозначно, завжди досліджуйте та аналізуйте.

Вивчайте базові поняття з різних галузей: Розуміння базових понять у різних галузях, таких як наука, економіка, політика, дозволяє вам більш повно розуміти події навколо.

Будьте в курсі актуальних подій: Слідкуйте за новинами та подіями у світі, використовуйте різні джерела для отримання різних точок зору.

Вивчайте історію: Знання історії допомагає вам краще розуміти сучасні події та їх контекст.

Залучайтеся до дискусій: Обговорюйте теми з іншими людьми, слухайте різні точки зору і вивчайте аргументацію інших людей.

Оновлюйте свої знання: Інформація швидко змінюється, тому важливо постійно оновлювати свої знання і слідкувати за новинами та дослідженнями.

Використовуйте різні медіаформати: Освоюйте різні медіаформати, такі як текст, відео, аудіо. Це дозволяє вам отримувати інформацію різними способами.

Будьте відкритими до навчання: Готовність вчитися новому допомагає розвивати ваші знання і розуміння світу.

Сприймайте інформацію критично, розвивайте свої навички аналізу та завжди залишайтеся відкритими до нового знання.


Хвилина мовчання 

Математика

Тема:   Одиниці площі 

Підготуй:  підручник ч.2, зошит у клітинку, простий олівець, гумку, лінійку.

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра

Навчальні відео:

Математика (4 клас). Площа фігури. Одиниці вимірювання площі 

Математика. 4 клас. Площа фігури. Одиниці вимірювання 

Площа фігур 

Одиниці вимірювання площі. 

7 лютого

Класна робота

Працюй за  презентацією.

Гімнастика для очей 

Відпочинь та повтори 

Домашнє завдання:  підручник с.29 №129(С.р.) №128(Д.р.), №№129+128(В.р.). Друкований зошит: с.15 №№1-4. Творче завдання: підручник с.29 130. Інтерактивна вправа: https://wordwall.net/uk/resource/86105357  

Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу!  

 Українська мова

Тема: Перевіряю свої досягнення з теми «Пригадую числівники» і «Досліджую займенники». Діагностувальна робота № 5. Робота з мовними одиницями 

Підготувати :підручник, зошит у лінію,  простий олівець та ручку з синім та зеленим чорнилами.

Сьоме лютого

Діагностувальна  робота

Повторюємо й доповнюємо відомості про числівники. Урок 35. Українська мова. 4 клас 

Повторюємо й доповнюємо відомості про займенник. Урок 31. Українська мова. 4 клас 

Домашнє завдання: повторити відмінювання займенників - с. 90, с. 92. Виконати діагностувальну роботу за темою https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1942893 (скрін виконаної роботи надіслати або прикріпити в щоденнику)

 Фото готових робіт завантаж на платформу  "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу!  

 Літературне читання

Тема: Підсумок за розділом «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства» 

Підготувати: підручник.

Працюй за презентацією.

  Домашнє завдання:  підручник с.107. Перевірити свої знання. Виконати завдання до розділу. Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/start/1249022

Фото готових робіт завантаж на платформі  "Нові знання!"   

Дякую за плідну роботу!

Самопідготовка











Математика

Домашнє завдання:   підручник с.29 №129(С.р.) №128(Д.р.), №№129+128(В.р.). Друкований зошит: с.15 №№1-4. Творче завдання: підручник с.29 130. Інтерактивна вправа: https://wordwall.net/uk/resource/86105357  





Українська мова

 Домашнє завдання: повторити відмінювання займенників - с. 90, с. 92. 

Виконати діагностувальну роботу за темою https://www.liveworksheets.com/w/uk/ukrainska-mova/1942893 (скрін виконаної роботи надіслати або прикріпити в щоденнику)




Завдання до  уроків математики, української мови,  я досліджую світ:

Укр. мова

Укр. мова

Укр. мова

Математика

ЯДС

Читання

Галерея творчості 4-Б класу

Українська мова

Додатковий матеріал

Інтерактивні ігри

Вивчаємо займенник: картки з комбінованими завданнями

Вивчаємо займенник: завдання з загадками

Відмінювання займенників 1 та 2 особи

Відмінювання займенників 3 особи

 Множення багатоцифрових чисел на одноцифрове

Письмове віднімання багатоцифрових чисел

Логічні задачі

Картки на множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число

Материки. Океани. Острови й півострови

Океани Землі. Особливості природи океанів. Частина 1

Материки і океани

Материки та океани

Океани Землі

Євразія

Африка

Північна Америка

Північна Америка

Північна та Південна Америка

Матеріал на дошках Padlet

Галерея творчості 4-Б класу

Портфоліо нашого класу

Наші інтегровані тижні

Українська мова

 



Немає коментарів:

Дописати коментар