Руханка
Ранкова зустріч
ЛИСТОПАД
Тема місяця «Чарівні перетворення»
Тиждень ІІІ «Тиждень зарубіжної літератури"
День 4. Екскурс казками народів світу.
Чарівні казки | Казки
народів світу |
Відео ранкової зустрічі: Ранкова зустріч
Творчі роботи завантажуйте на онлайн-дошку «Наші інтегровані тижні»
Я досліджую світ
Тема: Середовище існування рослини Виявлення пристосування рослин до певних умов існування. Роль рослин, тварин, грибів, природних угруповань у природі й житті людини. Природні угруповання: ліс, лука, річка, море. Різноманітність організмів в угрупованнях, зв’язки між ними і з неживою природою.
Підготувати: підручник, друкований зошит, ручку, кольорові олівці, електронний підручник.
Працюй за презентацією https://docs.google.com/presentation/d/1fuEeF3L4gEr2GzxSrSAYFsmHsXhMewvm/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true
Відпочинь . Фізхвилинка.
Переглянь навчальне відео:
Середовище існування рослин 3 клас Я досліджую світ 1 частина Бібік
Виконай інтерактивну вправу ТУТ.
Домашнє завдання: підручник с.58 читати, дати відповіді на питання, переказувати; друкований зошит с. 61. Творче завдання: за зразком-описом середовища існування дуба на с.58 скласти розповідь про будь-яку іншу рослину.
Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання"або на онлайн-дошку Галерея творчості 3-Б клас
Дякую за плідну роботу!
Відео уроку: Я досліджую світ
Математика
Тема: Аналіз діагностувальної роботи № 3. Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Арифметичні дії в межах 1000.Додавання і віднімання на основі складу чисел.
Підготувати: підручник, зошит у клітинку, простий олівець, гумку та лінійку.
Працюй за презентацією https://docs.google.com/presentation/d/1OT1U0hV9KG3ctnPHSE8jjvXFfVkssycs/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true
Нейропсихологічна гра "Майстерні руки".
23 листопада
Класна робота
Переглянь навчальні відео:
3 КЛАС Математика Додавання і віднімання на основі складу чисел Числові рівності
Домашнє завдання: слайди презентації № 13,14.
Виконай інтерактивні вправи на платформі Matific.
Фото готових робіт завантаж на платформі "Нові знання"
Дякую за плідну роботу!
Відео уроку: Математика
Літературне читання
Тема: Індивідуальне і колективне складання нових кінцівок прочитаних казок, оповідань. Як завершити оповідання «Колядка». Створення назв тексту за аналогією до прочитаного, інших джерел, життєвого досвіду. Розвиток умінь уявляти, активно сприймати; висловлювати свої враження, співпереживати.
Підготувати: підручник.
1.Працюй за презентацією https://docs.google.com/presentation/d/13MRx0fx5GB_E6VAdPwNIDg8n3b0Gw2Ee/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true
3. Фізхвилинка.
5. Переглянути відео:
Колядка – Тетяна Череп-Пероганич
Домашнє завдання: с. 65 - 67, виразно читати оповідання. Додаткове завдання: придумати власну кінцівку твору.
Дякую за плідну роботу!
Підготувати: пластилін, дощечку, стеки, альбом "Чарівний пензлик".
Опрацюй матеріал в підручнику с.44-45.
Працюй за презентацією https://docs.google.com/presentation/d/1PJuXV5bSw4Wiz6tuovnpmdf8CgsKvI0g/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true
Зліпи тваринку за вподобанням із застосуванням фактури для надання образу виразності (пластилін). "Чарівний пензлик" с.22
Додатковий матеріал
Завдання до уроків математики, української мови, я досліджую світ:
Інтегрований курс “Я досліджую світ”
«Допомога потопальнику. Рятувальні прийоми та засоби надання першої домедичної допомоги потерпілому».
Немає коментарів:
Дописати коментар