понеділок, 14 листопада 2022 р.

14 листопада



Руханка


Ранкова зустріч

ЛИСТОПАД

Тиждень ІІІ «Моя особиста територія»

День 1. Повага до себе та інших людей

Презентація https://docs.google.com/presentation/d/1FPC3fNDzzX3OMFZwA6V5lsc9aueBn3sH/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true

Відео зустрічі

https://m.youtube.com/watch?v=gIEuk9ypw9A&feature=youtu.be

Я досліджую світ

Тема: Тварини дикі та свійські. Спостереження за тваринами.

Тварини взимку. Вивчення зимових видів тварин. Пристосування рослин і тварин рідного краю до зими. 

Синоптична хвилинка.

  • Яка зараз пора року?

  • Який місяць?

  • Яке число?

  • Тепло чи холодно надворі?

  • Який стан неба?

  • Яка температура повітря?

  • Чи були сьогодні протягом дня опади?

  • Що ще цікавого ви помітили?

  1. Підготуй підручник с. 46-47 та робочий зошит с.54-55

  2. Працюй за презентацією https://docs.google.com/presentation/d/1GVz-5gHeu2fZNy_Hlmg4XnTp5jUvm7p8/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true

  3.  . Фізхвилинка.

  4. Переглянь навчальні відео:

Зимівля тварин. Тварини взимку. Зимівля птахів. Особливості життя тварин узимку

Як зимують тварини? Як готуються до зими. Лісові звірі взимку. Життя тварин зимою. Хто як зимує.

Як ТВАРИНИ Готуються до ЗИМИ. Тварини у лісі. Дикі тварини.

  1. Виконай інтерактивну вправу ТУТ .

  2. Завдання до уроку: підручник с.46-47 читати,дати відповіді на запитання; друкований зошит с.54-55

Роботи завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Відео уроку 

https://m.youtube.com/watch?v=nt6luwvnbBQ&feature=youtu.be

Математика   

Тема: 

Числові вирази. Буквені вирази. Числові рівності. Числові нерівності.

Порівнюємо математичні вирази.

Буквені вирази. Виконання дій у виразах.


с.44-45

Підготуй: підручник, зошит у клітинку, простий олівець, друкований зошит, гумку та лінійку.

Працюй за презентацією https://docs.google.com/presentation/d/1ZC5Pzf-CoGXZqqVYkBVryoixxTM680GR/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true

Фізхвилинка.

Нейропсихологічна гра "Майстерні руки".

Переглянь навчальні відео :



Домашні тренувальні вправи для тих в кого є друкований зошит - завдання 1-5 на с. 29.

Домашні тренувальні вправи для тих в кого не має друкованого зошита - підручник с.45 завдання  6.

Фото готових робіт завантаж на платформу "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Відео уроку

Українська мова   

Тема: Формування рефлексивного досвіду за змістом прочитаного. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.       

Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови.


с.47-48

  1. Підготуй: зошит у косу лінію, підручник "УКРАЇНСЬКА МОВА та читання" 1 частина с.47-48 простий олівець та ручку.

  2. Пальчикова гімнастика.

  3. Каліграфічна хвилинка:

  1. Переглянь відео та згадай як пишуться літери та їх з'єднання між собою https://www.youtube.com/watch?v=XQRpT_wOQVg 

  2. Переглянь навчальне відео:


  1. Працюй за презентацією  https://docs.google.com/presentation/d/1X8coctVAQzxS6hi41S7AwH3l0v4w4AGz/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true

  2. Фізхвилинка.

  3. Гімнастика для очей.

  4. Виконай інтерактивну вправу ТУТ .

Завдання до уроку: працюй за презентацією, виконай завдання 7 або 8 з підручника с.47, тренуйся писати правильно та каліграфічно.

Прікріпіть виконану роботу в журналі "Нові знання".

Дякую за плідну роботу !

Віде.о уроку 

Читання  :

Тема: Формування і розвиток навички читання.
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка).


с. 45-46

1.Підготуй підручник "Українська мова та ЧИТАННЯ" 2 частина .

2. Пройди опитування ТУТ.

2. Працюй за презентацією https://docs.google.com/presentation/d/15oZ9xRtnMyhmDD3FeyGKecUECBnbe0_k/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true

3. Фізхвилинка.

4. Гімнастика для очей.

5. Переглянь відео:

Тема 33. «Виноградар і змія» Складання плану твору і переказування за ним казки

Виноградар і змія - болгарська народна казка

6.Завдання до уроку: "Українська мова та ЧИТАННЯ" 2 частина с.45-46 виразно читати казку, дати відповіді на запитання. Склади план твору та розкажи за ним казку. Творче завдання: намалюй ілюстрацію до казки.

Викнане завдання завантаж на платформу "Нові знання" 

Дякую за плідну роботу!

Відео уроку

Фізична культура

ТемаТеоретичні знання. Формування правильної постави і дихання. Організовуючі вправи. Виконання команд «Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!», «Розійдись». ЗРВ  без предметів.  Дихальні вправи: Черевний (діафрагмовий) тип дихання в положенні стоячи.

  1. Переодягнись в спортивний одяг та не забуть про спортивне взуття.

  2. Переглянь відео та пригадай сам правила безпеки під час дистанційного навчання.

Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.

3. Пригадай техніку безпеки на уроках фізичної культури. Переглянь відео.

Техніка безпеки на уроці фізкультури

4. Виконай ЗРВ з відео

Комплекс ЗРВ без предметів

5. Виконай дихальні вправи запропоновані на відео.

Дихальна гімнастика, релаксація

6 .Вправи для формування правильної постави у дітей та підлітків

Різновиди ходьби | Профілактика плоскостопості | Комплекс вправ для стоп і ніг | Вправи в русі

За бажанням виконай фотозвіт або відеозвіт та завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!

Розвиваючі ігри



Немає коментарів:

Дописати коментар