Руханка
Ранкова зустріч
Тиждень ІІ «Мої друзі»
Чого я навчився за рік.
Презентація
Відео зустрічі
https://www.youtube.com/watch?v=Qwit6ekzU5o
Читання
Тема: Повторення вивченого за минулий навчальний рік. Формування і розвиток навички читання. Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки.
с. 10-11
1.Підготуй підручник "Українська мова та ЧИТАННЯ" 2 частина .
2. Прослухай казку Василя сухомлинського "Як Наталя в лисиці хитринку купила" ТУТ.
3. Працюй за презентацією https://docs.google.com/presentation/d/1nzAQULgEDGvJ-f_COU9SxOOwcElsQMfj/edit?usp=sharing&ouid=106987367603787225595&rtpof=true&sd=true
4. Фізхвилинка.
6.Завдання до уроку: "Українська мова та ЧИТАННЯ" 2 частина с.10-11. Прочитайте казку, намалюйте свій малюнок до казки.
7.Удосконалюємо техніку читання:
Дякую за плідну роботу!
Відео уроку
https://www.youtube.com/watch?v=vi5AytSLDCQ
Математика
Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10.
Тема: Теоретичні знання. Правила з техніки безпеки на заняттях фізичними вправами в школі і в позакласний час. Теоретичні відомості. Комплекси вправ оздоровчої спрямованості. Дихальні вправи. Рухлива гра: «Влучно й ціль».
Переодягнись в спортивний одяг та не забуть про спортивне взуття.
Переглянь відео та пригадай сам правила безпеки під час дистанційного навчання.
Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.
3. Пригадай техніку безпеки на уроках фізичної культури. Переглянь відео.
Техніка безпеки на уроці фізкультури
4. Виконай ЗРВ з відео
5. Виконай дихальні вправи запропоновані на відео.
Дихальна гімнастика, релаксація
6.Рухлива гра "Влучно в ціль"
На рівній відстані від обох команд ставлять по п’ять „городків“. Учасники кожної команди по черзі кидають малі м’ячі, намагаючись збити якнайбільше „городків“. Перемагає команда, чиє „містечко“ виявиться повністю зруйнованим за меншу кількість кидків.
7. За бажанням виконай фотозвіт або відеозвіт та завантаж на платформі "Нові знання!".
Дякую за плідну роботу!
Немає коментарів:
Дописати коментар