пʼятниця, 23 квітня 2021 р.

26 квітня

Урок 116  (літературне читання)            

Дата: 26.04.2021

Тема: Всеволод Нестайко «Шура і Шурко». Факти, події, випадки, пригоди, характери персонажів у художньому творі, їх взаємозв’язки.

 Працюй за презентацією

https://drive.google.com/file/d/1BtOS-k_is5xr5MQFHGdLBi_3e3etrJUi/view?usp=sharing

Знайомство з біографією Всеволода Нестайка.

https://www.youtube.com/watch?v=KyD3cUrZVXM

- Коли і де народився Всеволод Нестайко?

- У скільки років він написав своє перше оповідання?

- Де навчався майбутній письменник?

- Скільки книжок видав письменник за 50 років творчої діяльності?

- Скількома мовами перекладено його книги?

- Яка книга письменника видавалась 32 рази?

Гра «Рибки»

Прочитайте статтю про Всеволода Нестайка в підручнику.

- Якою була сімя майбутнього письменника?

- Що згадує письменник про своє дитинство?

- На кого схожі деякі герої його книг?

- Які книги були видані за життя письменника?

Гра «Передбачення»

- Як ви вважаєте, про кого буде розповідатися в цьому творі?

Словникова робота

Опрацювання оповідання за частинами.

Робота над ілюстраціями до твору

Характеристика героїв

- Які рядки передають головну думку оповідання?

Складання плану оповідання

Підсумок уроку

- З яким твором ми ознайомились на уроці?

- Хто його автор?

- Чого нас навчає це оповідання?

Надішліть на перевірку по Viber за номером 380508710462,  на електронну скриньку  galinaserbak0@gmail.com або прікріпіть в журналі "Нові знання".

Відео онлайн-уроку

https://youtu.be/wsKqTNLv2dU

Дякую за плідну роботу !!!

Урок 116 (математика)

Дата:.26. 04.2021

Тема:  Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування сюжетних задач вивчених видів.

  1. Підготуй робочий зошит в клітинку, підручник, ручки синю і зелену, олівець, лінійку, чернетку.

  2. Працюй за презентацією

    https://drive.google.com/file/d/1AzVTE_ncxj6GihwE2qHXew_DUZKNL8yd/view?usp=sharing

 2квітня

Класна робота 

Перевір чи правильно ти зробив домашнє завдання7

Математичний диктант

№  1004 - згадуємо алгоритм,  
№1005 - коментуємо

         № 1006.

         3612 : 84    13 902 : 42    3772 : 82    14 147 : 43

         Поділи, записуючи в зошиті в стовпчик.

 Задача № 1007

7 самоскидів по 12 т – 1932 т щебню

Рейсів - ?

Скільки тон щебню перевіз кожен самоскид?

Скільки рейсів зробив кожен самоскид?

Скільки всього рейсів зробили самоскиди?

Розв’яжи задачу іншим способом.

ПАМ’ЯТАЙ! ЗАПИС ВИРАЗОМ – ЦЕ НЕ ІНШИЙ СПОСІБ. Має бути інший порядок дій.

Перевірка.

1932:7=276(т) – перевіз кожен самоскид;

2)276:12=23(р.) – зробив кожен самоскид;

2) 27 * 3=161(р.) всі самоскиди

Відповідь: самоскиди зробили 161 рейс.

     Щоб знайти середнє арифметичне кількох чисел, треба їх суму поділити на кількість цих чисел.

 №1009.

Дано нерівність 200 – x > 42, знайти найбільше значення х.

МІРКУЄМО ТАК:

Якщо потрібно знайти найбільше значення х, то значення виразу (200-х) – має бути  максимально наближене до 42, але бути більшим. Це 43.

200-х=43

Розв’язком і буде найбільше значення х.

РОЗВ’ЯЖИ ЦЕ РІВНЯННЯ В ЗОШИТІ ТА ЗАПИШИ ВІДПОВІДЬ!

Домашнє завд ання

1012– с.р.,
№ –1012, 1011 - д.р.,
1012, 101   1,1010 * – в.р

Пояснення до дом.завдання

Задачу №1011 виконай самостійно. Уважно прочитай умову!

Підказка! Відомо на скільки кілограмів менше зібрали з другої ділянки, ніж з першої. Дізнайся на скільки мішків менше зібрали з другої ділянки і зможеш знайти скільки кілограмів в одному мішку. Але це ще не відповідь до задачі. Читай питання! 

Надішліть на перевірку по Viber за номером 380508710462,  на електронну скриньку  galinaserbak0@gmail.com або прікріпіть в журналі "Нові знання".

Відео онлайн-уроку

https://youtu.be/jZ1mxxFKe-U

Дякую за плідну роботу !!!

            Урок 116 (українська мова)

Дата: 26.04.2021

Тема: Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях. Письмо під диктування слів, речень, текстів за орфографічними правилами, вивченими в 2-4 класах.

Підготуй:  зошит у широку лінію,  ручку з синьою пастою, олівець, лінійку.

  1. Працюй за пезентацією https://drive.google.com/file/d/1RlnjKs0xileSFMTc3KkK_HA2m85DQ8TH/view?usp=sharing

Двадцять шосте квітня

Класна робота

МАЛЮНКОВИЙ ДИКТАНТ

НАПИШИ ДИКТАНТ ЗА МАЛЮНКАМИ.

ПОДІЛИ КОЖНЕ СЛОВО НА СКЛАДИ.

ПОСТАВ НАГОЛОС.

        ВИЗНАЧ ЧАС, ОСОБУ ТА ЧИСЛО ДІЄСЛІВ:

        МАЛЮЮ-

        ПОМІЧАЄШ-

        ДИВИТЬСЯ-

        СПІВАЄТЕ-

        МАЛЮЄМО-

        НАВЧАЮТЬСЯ-

Випиши з вправи 351 у колонки по 5 частин мови.

        СПИШИ СЛОВА:

        ЛИСТОЧОК, ЛИСТЯ, ЛИСТЯНИЙ, ЛИСТ, ЛІСНИК, ЛИС.

ПОЗНАЧ КОРІНЬ У СПІЛЬНОКОРЕНЕВИХ СЛОВАХ

СКЛАДИ РЕЧЕННЯ ЗА МАЛЮНКОМ. ПІДКРЕСЛИ ПІДМЕТ І ПРИСУДОК

Відео онлайн-уроку

https://youtu.be/WVqQNrNIvw0

                                 Урок 29 (образотворче мистецтво)

Дата: 26.04.2021

Тема:  Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу.

Практична робота № 29  “Парки, сквери, бульвари”.
  1. Підготуй: кольорові олівці чи фарби(пензлики, палітру, ємність для води), простий олівець та альбом-посібник

  2. Працюй за презентацією https://drive.google.com/file/d/1BwXa9fhOSl_W2Q2dU0nESI4P9aLC453p/view?usp=sharin

Ландшафтний дизайн – вид дизайнерської діяльності, завданням якої є обємно–просторова організація території за допомогою компонентів природного ландшафту, скульптур та архітектурних споруд.

В Європі склалися два напрями ландшафтного дизайну.

англійський парк: він вільно вписується в уже існуюче природнє середовище або реконструює і відтворює його.

Для англійського садоустрою притаманною є художня та функціональна єдність природного середовища та архітектурних споруд.

французький парк, сформований за рахунок геометрично вивіреного плану дизайнера.

Французький підхід заснований на раціональному, математично виваженому підході, коли композиція парків має чіткий план і виглядає як величезний геометричний орнамент, створений із зелених насаджень.

Традиції ландшафтного дизайну в країнах Сходу зовсім інші: дизайнери, створюючи парк або сад, намагалися підкреслити його природність, адже саме в цьому вони вбачати особливу виразність. Природність лише підкреслювали альтанки, будиночки для чайних церемоній, місточки й арки.

Спробуймо уявити себе в ролі ландшафтного дизайнера та створити проект дизайну середовища. Пропоную обрати темою нашої роботи ескіз дитячого або спортивного майданчика.

Не забудьте гармонійно поєднати рельєф і зелені насадження з різноманітними гірками, гойдалками, каруселями та альтанками. Під час виконання свого ескізу обов’язково врахуйте правила лінійної та повітряної перспективи.

Творче завдання: створити ескіз дитячого майданчика

Цікаві ідеї.

Надішліть роботи  на перевірку по Viber за номером 380508710462,  на електронну скриньку  galinaserbak0@gmail.com або прікріпіть в журналі "Нові знання

Дякую за плідну роботу !!!

   Урок 88 (фізична культура)

Дата: .26. 04.2021

Тема: Інсруктаж з ТБ. Теоретичні знання. Правила поведінки при перших ознаках захворювання. Ходьба та біг. Метання. Спеціальні вправи метальника. ЗРВ. Дихальні вправи.

  1. Переодягнись в спортивний одяг та не забуть про спортивне взуття.

  2. Переглянь відео та пригадай сам правила безпеки під час дистанційного навчання.

Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.

3. Пригадай техніку безпеки на уроках фізичної культури. Переглянь відео.

Техніка безпеки на уроці фізкультури

4. Виконай ЗРВ з відео

Комплекс ЗРВ без предметів

5. Виконай вправи з відео. Ходьба та біг.

Різновиди ходьби та бігу

6. Віднови дихання. Виконай дихальні вправи запропоновані на відео.

Дихальна гімнастика, релаксація

7. Переглянь відео та потренуйся виконувати метання м'яча на дальність.

Метання м'яча на дальність

8. За бажанням виконай фотозвіт або відеозвіт та надішли на Viber +380508710462, електронну скриньку galinaserbak0@gmail.com або завантаж на платформі "Нові знання!".

Дякую за плідну роботу!



Немає коментарів:

Дописати коментар